Alla inlägg under augusti 2009

Av Cilla - 31 augusti 2009 21:54

Biffen, så stilig och snart större än Nelly.

Av Cilla - 29 augusti 2009 21:58

Håkan kom på en ny tatuering på vägen hem från Skoga idag...Hate på ena sidan bröstkorgen och Love på andra. I skrivande stund så sitter Hate på plats...otroligt fuskigt att han är gift med en som äger tatueringsmaskiner tycker jag. Kan inte känna nån som helst empati för honom när han tycker att det gör ont och gnäller. Han kan tatuera sig när han vill medans jag sitter här med svår bläckabstinens...Mycket orättvist!

Av Cilla - 29 augusti 2009 15:20

i Skoga idag, så vi tog en tur efter jag slutat i morse. Köpte vedugnsbakad surdegsbaugette,älgsalami,chiliost och rockn roll krydda. Helt suveränt gott!! Eftersom det börjar bli kallt så köpte jag mig ett par ulltofflor med skinnsula,fula men väääldigt varma. Håkan köpte faktiskt också ett par och nu gäller det bara att gömma dem från otäcka bulldogs då..... Belle fick åka karusell,köpa marknadsgodis,krimskrams och fylla på förådet med låtsas tatueringar.

Av Cilla - 27 augusti 2009 22:44

Fick brev från AQHA (American Quarter Horse association) idag. Zanna och jag är kvalificerade att delta i  AQHA World Showen i Oklahoma City 6-21 november eftersom hon hade högst poäng som ettåring förra året. Ohh shit va häftigt. Fick alla anmälningsblanketter och papper för flygresa och allt....det vore nått det. Om man hade haft 50000 liggandes under madrassen så kanske...Vilken dröm! Skulle vara världens lyckligaste om jag fick åka dit utan häst faktiskt. Får nu även köpa denna lilla nätta bältes buckla för ENDAST 320 $.Som hittat...nån som vill sponsra? ;-)

Av Cilla - 27 augusti 2009 09:19

Såg den otroligt uppskrivna tv serien igår... Jag gillar vampyrfilmer och serier men den här kändes väldigt överspelad tyckte jag. Men de säger att den ska bli bättre när Alexander Skarsgård  kommer in i handlingen som vikinga vampyr. Jag fastnade dock DIREKT för intro låten. Sökte den direkt på youtube imorse och Jace Everett fanns även på Spotify (ingen skulle behöva existera utan spotify),så varsågoda!

http://www.youtube.com/watch?v=rCxuRLkrKcs

Av Cilla - 26 augusti 2009 20:03

växer,jag verkade hans hovar idag så vi passaded på att mäta honom. 152 i manken och 155 i bak. Huuu,tur att han är snäll,vi är ju vana med våra  små kossehästar. Men åh så vacker han är,blir lite mer förtjust i honom varje gång jag ser honom.

Av Cilla - 26 augusti 2009 09:36

Har tänkt att lägga ner hemsidan...hinner aldrig uppdatera där utan det mesta blir ju här i bloggen... för er som brukar gå in här genom hemsidan så får ni skriva en annan adress istället.

 http://superiorpaints.bloggagratis.se

Ha en bra dag! :)

Av Cilla - 26 augusti 2009 09:19

Belle ska ta nya kort på dagis idag. Jag frågade henne igår vad hon hade tänkt att ha på sig.

-Rock n roll klänningen å en maaaassssa tatueringar såklart! säger hon och stryker sig längs de tunna armarna.

-Kan ju inte gå ikring så här naken fattar du väl,mamma!

Håkan köpte en svart klänning med körsbär och tyll på tatueringsmässan som hon älskar och så har hon ju alltid en massa ark hemma med fake tatueringar.... Jag tror faktiskt att hon känner sig lite naken utan dem.

Hon fick ha klänningen men lyckades övertala henne att inte ha döskallar och pirater fulla armarna som tur va...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards