Alla inlägg under februari 2012

Av Cilla - 26 februari 2012 13:58

Ungefär som att göra kärleksmums...eller ja,liiiiite starkare lukt blir det ju  .

Eftersom mustangen inte är hemma så skruvade jag av lite delar på Håkans amazon. Huven och framskärmarna är nu plåtrena och håller på att bli spacklade.. och eftersom det är liiite för kallt för att vara ute så fick det bli att "baka" plåtarna i köket da. Luktar som sagt extremt starkt och när du hållit på ett tag så snusar det regält i kupan kan ja säga. Maten fick Håkan alltså laga ute idag,på grillen och inte va han ledsen för det heller   

 



Av Cilla - 21 februari 2012 08:14

Har märkt att om man saktar in... om än bara litegrann....händer det inte allt för sällan att det smyger sig på liksom. Eller smyger å smyger...man får en hoppspark i ryggen och sen en krokben och sen ligger man där. Har man tur så har det bara blivit en stukning...men oftast är det ju nått som gått sönder,rent av brutits mitt itu. Hjärtat rusar och tårarna är upp i halva ögat...minst..och trängs för att få rinna över. Man ligger där...inte för länge för guds skull...och undrar hur faaaan man hamnat där. Jag som strävar så,som jobbar så,som är så jävla duktig och har så många bollar i luften. Spring inte på mig slå mig till marken..jag försöker ju så gött jag kan,  jag är ju inte mer än människa. Låt mig få sakta in nångång...låt mig få sova lungt...låt mig få rinna över ibland. Neeej..det gäller att hoppa upp igen,illa snabbt som sagt,borsta av knäna och torka de ev tårar som smet,svälja vargavrålet ...kamma till sig och trampa på...fort som fan så det inte hinner ikapp igen..

Av Cilla - 12 februari 2012 00:38

En tatuerares dotter nöjer sig inte med enkel engångstatuering....hon kör hela jävla kartan såklart!!

 

Av Cilla - 7 februari 2012 21:46

Hittade så snygga vantar på tradera...hemstickade! Ska buda på dem.

 

Av Cilla - 6 februari 2012 18:30

Saxat ur en annan blogg om en som renoverar en mustang -67:

( Re: Renovering Ford mustang -67 HT) Tack för att du räddar bilen. Den har en själ. Om inte den hade det innan så har den garanterat fått en själ nu.

 

Preciiiiiiis så känner jag åxå!! Min mustang har en SJÄL och att renovera honom skipar honom rättvisa...nån har inte tagit hand om min lilla bil på ett bra sätt liksom men nu är han i mina händer och jag ska göra allt som står i min makt för att han ska bli fin igen.  Såååå det innebär att jag numer har ett set med garagekläder...bromsrör i köksfönstret,krom i vardagsrummet,dörrsidor (och myyyyyyycket mer) i sovrummet,dekaler i byrålådan,en baksoffa och bladfjädrar i gästrummet och frontplåten i garderoben   samt att jag varje ledig stund sitte och letar nya delar på internet . Så om nån har en bakre stötfångare,en matta eller stoppningen till A-stolparna liggandes skräpandes hemma så är det baaaaara å höra av sig   Vår dotter sa häromdan till Håkan:

-Det värsta med mamma,det är alla hennes mustanggrejer som ligger ÖVERALLT alltså!!!

Å på tal om vår dotter så hade vi filmkväll igår...tittade på Bilar 2...måste faktiskt säga att det fanns ljusglimtar i den filmen  

 



Av Cilla - 6 februari 2012 17:12

Förra måndagen så bjöd min mamma mig och en bunt småsystrar på tjejkväll på Färjestadstravet( tack igen för det snälla mor). Det var bussresa,mat,dryck och trav. Jennie(en av systrarna) och jag spelade ett V65 system (tror jag det heter) och lyckades inte få in en enda jävla häst....MYCKET bra gjort!   Helena och Jessika (de andra två systrarna) fick nog in nån krona tror jag och Helena fick även ett kaffepaket till sin stora lycka (hon dricker inte ens kaffe). Meeeen ja gick minsann inte lottlös jag heller,no no...ja fucking vann en  Mc donalds meny ja sörrni!!  Ohh,jag höll på att glömma...ja fick ju en disktrasa och en smoothie åxå! En trevlig kväll alltså OCH jag hade tittat mig i spegeln innan (vilket jag väääääldigt sällan gör tydligen) så jag hade INTE tatueringsfärg på näsan,INTE tandkräm runt munnen och INTE  tröjan ut och in!!! Bara det liksom!! Hade dock lösnaglar så Helena fick va min personliga assistent ända tills jag tröttnade på skiten (skulle betala i baren) och bröt av alla och stoppa dem i innefickan .

 


På tal om alla systrar och syskon så blir det ju lite frågor från folk när man är ute bland folk så där....vi har ju en modern familjesammansättning...men så här är det:

Jag är storasystern...om man inte räknar Jennies och Olas storasyster Maria.. och Hannas storasyster Malin ...sen är det Jennie och Ola..fast däremellan har vi ju Jessica som är Helenas storasyster..sen har vi då Hanna och sist Helena...japp det va väl alla, sååå nu vet ni precis     Jag minns så väl när jag var typ 15 (konstigt nog var jag på en travbana även då) och det kom fram en karl och fråga min mammas man Nisse om jag var hans dotter.

- Njanej,svarade han skrattande..den där feck ja liksom på köpe!  


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards