Alla inlägg under maj 2013

Av Cilla - 24 maj 2013 10:34

Av Cilla - 22 maj 2013 19:23


Inte för å skryta men det måste väl va liiiiiiite coolt att ha en morsa som äger en tatueringsstudio,hämtar en efter skolan i en  Amazon eller Mustang (Suzukin behöver vi väl inte dra in i den här disskutionen va?) och inte ser ut eller beter sig som alla andra Svenssonmorsor va? Iallafall när man är åtta år liksom...när man är 15 finns det ingen morsa som är cool eller hur...men när man är 8?  JAG inbillar mig ju iallafall att jag är liiiiite coolare...eller jag GJORDE det tills ganska nydligen kanske jag ska säga.

    


Isabelle hade nämligen en kompis hemma förra helgen som inte hade varit hemma hos oss förut. Belle hade rundvisning på  farmen som sig bör och  hon presenterades för kaninen,katterna,alla hästarna,hundarna och hönsen. Uthusen,stallet,lekstugan och diverse motorfordon gicks igenom grundligt innan husvisningen också. När de kollat in hela huset kom de slutligen ner i köket där jag även hade tvätten hängandes. Isabelle ställer sig då pekandes på ett plagg som hänger i taket som den värsta muséeguiden och säger som avslutning på rundturen :

-Jaaaa..och här har vi då... MAMMAS ONEPIECE!! Den är förövrigt precis lik den som Sean Banan hade när han var med i melodifestivalen!!!! nickar ungen stolt och lite malligt.

 

Meeen tack för dän da!!!!!!!!!!!!!!! Förgrömmade onge!!!

Av Cilla - 22 maj 2013 19:09

 

Sååå ärrä!! Men skaffa helst så mycke pengar att du kan köpa en färdig mustang....ett liitet råd bara i högsta välmening   annars blir du alldeles olyckli  när den aldrig blir klar.


 En gammal favvolåt/video som jag numer ser med helt andra ögon....vafaaan skulle hon ha å grina över...hon har ju MUSTANGEN förhelvete!! Grina över dumma jävla karlar det har jag slutat med för länge sen   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards