Alla inlägg under juni 2012

Av Cilla - 27 juni 2012 23:55

Ibland känns det precis som om nån bara öppnat bröstkorgen och hängt in ett par RIKTIGT blöta illaluktande,tunga raggsockor av redigt yllegarn liksom...med två FETA hål på hälen dessutom.Man tvivlar helt plötsligt på ALLT och vill bara ge upp. Det är den värsta känslan jag vet... men jag är ju inte den som ger upp i första första taget. Men Melissa Horn hjälper ju INTE till kan ja säga....




Hmm

Av Cilla - 27 juni 2012 23:20

Jag gillar den här låten men jag gillar INTE budskapet...

Att skylla hela livet på ADHD(eller nån annan jävla bokstavskombination) tycker jag är förkastligt.. Du är den du är..gör det bästa av det du har fått och SLUTA sätt diagnoser på allt och alla säger jag. För vad faan är normalt egentligen??

Av Cilla - 27 juni 2012 22:57

Måste få skryta över min duktiga man...satan bra bilder blir det ju!! Eller va säger ni ;)

         

Av Cilla - 26 juni 2012 22:37

Det enda som lönar sig är hårt jävla arbete. Skitjobb att slipa rost,svetsa,thinnertvätta och slipa mer rost. Om nån så mycket som anar att jag ska skaffa ett till renoveringsobjekt så får ni gärna sparka mig jävligt hårt på smalbenen alltså!!! Herregud...man måste ju va sinnesslö för att vilja jobba med sånt här ju (renovera gamla bilar). Det värsta för mig med att stå och slipa rost i 6 timmar är ju att min satans överaktiva hjärna går varm...sååååå mycke elakheter som jag hinner tänka ut på den tiden har ni ingen aaaaaaning om kan jag säga   å tur är väl det.

Det har iallafall gått framåt med Mussen trots midsommarhelg. Motorrum och bagageutrymme är slipat och målat..

 

All inredning+rutorna är urplockade,golvet är slipat och kupén ska målas imorrn samt att Lunkan och Håkan ska byta bakskärmen som var dålig. Nya mattor och innertak+liiite annat är på väg från VP-autoparts as we speak och idag la Håkan på epoxygrund på huven och taket.. Sååå lyckli cheey   

 

Slipad och maskerad..

 

Epoxygrund på!!

Av Cilla - 22 juni 2012 22:08

Jonas och Katarina gifte sig idag och vi hade äran att få vara med    Å fyy satan va roligt att få umgås med sånna underbara människor som är SÅ fruktansvärt självklara att de är menade för varandra!!  Man blir så glad bara av att vara i deras närhet. 

 

Sånna som de behöver egentligen inga lyckoönskningar...alla vet att de är ett och att de ALLTID att vara de...men ja säger det ändå..ALL LYCKA TILL ER Jonas och Katarina!!

Av Cilla - 13 juni 2012 22:06

För att göra en lång (sex fucking jävla månader lång)historia jävligt kort så kan jag tala om att min älskade baby är tillbaka...i ett tragiskt skick tyvärr. Inte alls nylackad och fin som han skulle ha varit (redan i mars) utan nästan lika rostig och jävlig som när jag lämnade honom i januari .

 

i januari...

 

De här månaderna har jag mått skit rent ut sagt....jag har alltså lagt ALLA mina sparpengar sen 20 år på min drömbil som jag åxå velat haft i 20 år och så blev det så här. Jag  är så ledsen och besviken...satt helt ärligt och grina idag som en liten barnrumpa. Usch!!! Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen,jag bryter ihop och kommer igen! Tur att det finns bra människor iallafall,jag har inte HELT tappat tron på mänskligheten. Tack Lundin för att du hämtade min pärla,tack till Matti och Lunkan som hjälper mig och framför allt tack till min man som alltid ställer upp och har stått ut med en trasa till fru i ett halvår.  Nu ska ja grina lite till men sen,sen...då JÄVLAR!!!!!!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards