Alla inlägg under juni 2013

Av Cilla - 21 juni 2013 16:44

Trevlig midsommar önskar vi på Åsen!

 

Av Cilla - 21 juni 2013 01:50

Så fruktansvärt tragiskt  när allt för unga människor får lämna jordelivet alldeles för tidigt...speciellt när det är bra människor..omtänksamma och empatiska. Det finns så många dretstövlar och vidriga as som kan få dra tidigt istället!! Rip Mia,Monica och alla andra som gått bort senaste tiden...å låt det bli en påminnelse till alla andra...lev idag.. i morgon kan det vara försent...  


Av Cilla - 5 juni 2013 11:32

Lilla Maja ska va mä när mamma pysslar.. 

 

Av Cilla - 5 juni 2013 11:21

Blev lite över av tyget som jag köpte till min karmstol så då fick jag använing för min snygga ram som jag köpte på loppis för tio kr. Den var guldfärgad förut men nu har Nyström kommit på att det går alldeles utmääärkt att måla nästan allt mattsvart med sprayfärg sörrni!! Mattsvart kan ALDRIG bli fel   . Tyvärr har jag ingen före bild eftersom min telefon har varit in på service så ALLA mina bilder OCH telefonnummer är borta  men så här ser den ut nu iallafall.

 

Hade även några gamla mässingramar liggande som tygmotiven släppt på sååå det fick bli mattsvart på dem åxå! Före...

 

och efter..

 

å så här blev de på väggen...ja ja veeeet att väggfärgen är asful.

 


Av Cilla - 4 juni 2013 18:46

Och här kommer en på min vackra lillasyster Helena som åxå hänger på Laxholmen. Tycker att hon påminner ruskigt mycket om Daryl Hanna i Kill Bill alltså!

 

Av Cilla - 4 juni 2013 18:44

En av bilderna på mig som nu sitter på Laxholmen under sommaren.

 

Av Cilla - 4 juni 2013 18:37

Var på hönsbytardag i söndags....joo..dä finns visst nått som heter så!!! jag köpte mig Cocin ägg som nu ligger under Agda 3 på ruvning samt att den här hönebönan (och en kille till henne) fick följa med hem...

 

Stackars kräk...man måste tydligen "plocka"ögonbrynen på dem annars svälter de ihjäl eftersom de inte hittar maten o vatten. Jag plockade och plockade på stackarn men det hjälpte ju knappt...ont gjorde det ju och det blev småsår liksom.. Näpp...fick åka iväg å köpa en sax så hädanefter så klipper vi att lilla Märta istället! 

Av Cilla - 4 juni 2013 18:31

Varning för bloggbombning eftersom jag fick vara ledig idag pga sen avbokning i studion.  Hämtade Belle efter skollan och sen shoppade vi lite i Munkfors. Belle skulle ha födelsedagspresent till en klasskompis och jag hitta snygga servetter!

 

Sen blev det Mexicana för tyginköp...åååååhh vad jag gillar ALLA tygerna men de är satans dyra så jag fick nöja mig med två bitar. Ska ha det ena till ett jätte spännande projekt som börjar ta form i min hjärna.

 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards