Alla inlägg under februari 2015

Av Cilla - 10 februari 2015 08:24

    

Så här ser det ut hemma hos mig...autobahn för alla fältharar i Förby!!! Nu tänker säkert ni lägenhetsboende rovdjursromantiker att....åååh va gullit å mysigt med små gulliga pluttehare rumpor som hoppar omkring å äter en liten hötuss här och där! Men det ska jag tala om för er att de här odjuren drar både med skabb,harpest och vägglus!!! Å vad händer när hösilaget tar slut tror ni....för det gör det snart i den takten som dessa monster glufsar i sig..Ja då ryker småfåglarna sen ska ni se...sen rådjuren,grävlingarna,rävarna och älgarna!! Sug på det ni rovdjurskramare!!!Å sen...sen när älgarna börjar sina ja då jävlar ryker de små söta barnen vid busshållsplatserna ska ni se! Då ska ja stå här å säga:
-Va va det ja sa!!??
Nej...bättre att slakta och utrota alla fältharar,skogsharar och harharar innan det är försent!Jag kan även tänka mig att posera framför kameran med alla döda djur virade runt mig så att alla förstår vikten av hur viktigt det här är för MIG!

 



Av Cilla - 10 februari 2015 08:02

Ja...ja vet att det är glest med inlägg här men tiden räcker inte riktigt till. Nytt år ny start! Börjat med lchf så nu måste man fota VARJE gång man lägger nått på tallriken å lägga ut det på fb och instagram. Även börjat på gymmet, köpt nya träningskläder för hela månadslönen samt fyllt upp skafferiet med protein,kasein och allt annat som inte är klassat som otillåtet denna månaden hos närmaste gymbutik. Sååå...många spännbilder i gymspegeln på mina växande muskelgrupper kan ni vänta er här! Jag kommer även lägga ut alla recept på låssasgodsaker som jag bakar av alla pulver här.....sa jag att jag satsar på luciapokalen förresten? Nää...men det förstod ni väl antar ja?!!

   
Eller vänta nu....nu blev jag visst förvirrad...så det kan bli! Det va ju inte jag som börjat ett nytt liv 2015....det va ju alla andra ja!!!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards