Alla inlägg under augusti 2013

Av Cilla - 15 augusti 2013 21:16

Har varit borta ett tag jag vet...å nej..jag är INTE utbränd,inbränd,påbränd,avbränd,möjligtvis lite vidbränd då efter att jag satt i all inredning i mussen häromdan och var nöjd med mig själv blev liiiiite less när jag skruvade på ratten och skulle köra in den och det började spraka å RYKA om den....ratten alltså! ELFEL stavas det.. å  jaaaa då var det nära att Nyström gick  å grävde ner sig! Meeen sånt går ju inte för sig inte...upp i sadeln igen alltså. 


Sååå det är time att tala om att min bil är lackerad I guess....jag har inte velat säga nått eftersom alldeles för många

har göttat sig så åt att han inte är färdig än. Meeeeeeen nu har han fått lack och efter det så tog det mig två veckors kvällsskruvande att få allt på plats igen och idag så åkte vi till besiktningen i Sunne. 

 

Fick några tvåor men det visste jag redan och det var på skitsaker som ljusinställning och en bromsslang så det fixar jag på en månad. Nu är det lite "småsaker""kvar som nytt avgassystem,nya fälgar och däck osv men det tar jag i vinter.

Nu har jag iallafall gjort det...jag har renoverat en gammal klassiker. Jag kan varenda jävla mutter,skruv å bultfan i mustangen och jag vet precis vart allt ska va. Jag gjorde det och jag gör inte om det.....tror ja....ifs så har jag jävlit mycke grejer kvar...å nu vet jag ju hur allt ska sitta....å bara man låter bli att lyssna på alla "experter" så går det ju ganska fort....njaa.. det tål att tänkas på   


 Jaja..denna blogg var mest för att pappa skulle få se en bild på mustangen så mer kommer...jag lovar...hela resan är dokumenterad så ni ska få tills ni spyr på mustangrenovering!

Time´s up..time´s up!

 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards