Alla inlägg under oktober 2009

Av Cilla - 31 oktober 2009 19:21

  

för Tanya,Taggen,Tim, Herman,Bosse och Benny ikväll. R.I.P you all Gråter

  

Av Cilla - 31 oktober 2009 18:36

Fan,fan,fan...Ray berättade för mig att hans kusin hade fått varghybridsvalpar för ett tag sen. Jag fick ju ta bort Tim vid nyårsskiftet ,14 år gammal och Tanya gick ju bort för 4,5 år sen.. De fattas oss så otroligt mycket....Häromdan när jag var på Bergviksparkeringen så såg jag en hybrid i baksätet på en bil. Den såg precis ut som Tanya och det skar i hjärtat på mig och det var inte långt undan tårarna då inte. 

Jag var alltså TVUNGEN att åka och titta på de små liven...extremt smart va? Två tikar och två hanar som bara var 17 dagar gamla som tur var ( inte riktigt så där överjordiskt ursöta än då). Sune ville flytta hem till Förby, det sa han! Helt säkert! 

Det vill INTE Håkan Gråter

  

Belle och Sune.

  

Vargmamma...

Av Cilla - 30 oktober 2009 21:26

Tapeterna är på plats i hallen...jag hade ju självklart köpt en rulle för lite och det saknades 15.5 cm tapetObestämd.

Bara att ta bilen in till stan och köpa en ny så det tog lite längre tid än planerat. Skulle köpa med det gråa tarkett golvet som vi bestämt oss för förra veckan också men det va slut....kommer nästa vecka.

Lite skillnad blev det allt va? Inte så illa pinkat av en brud som bara läst en inredningstidning i hela sitt liv och som dessutom har tre döda hundar i bokhyllan va?

  

Före..

  

Lite efter före, gipset på plats.

  

Tapeten och färgen på plats.


Av Cilla - 29 oktober 2009 22:34

Lyssna på det här... ( klicka på länken nedan) Detta är vad min man lyssnar på hela dagarna.

http://www.youtube.com/watch?v=tptChkpxMoQ&feature=related

Mmm,hemtrevligt va? Jag slår vad om att ni inte ens orkade lyssna i 10 sekunder! Det kan ju få vilken normal människa som helst jämt skogstokig! När Håkan drar på det här på stereon när jag tatuerar honom så får han fan skylla sig själv...jag får hjärtklappning och kör maskinen som satan.


Imorse så tog jag Mattis volvo turbo som vi lånar, till jobbet och i den sitter det nån jävla avancerad stereo med bluetooth,mp3 och fjärrkontroller som jag inte begriper mig på. Håkan hade ju självklart den här musiken i den också och jag kunde inte ens stänga av skiten. Turbo+vansinnesmusik = väääääldigt fort att åka till jobbet idag. Oskyldig

När jag åker hem imorrn OCH om jag lyckas stänga av stereon vill säga, så ska jag sjunga den här högt för mig själv,för jag är lite, bara lite svag för svenska dysterkvistar,men bara extremt sällan. Flört

http://www.youtube.com/watch?v=kVAqXjKvj88

Av Cilla - 28 oktober 2009 08:55

the reason too get up in the morning!

  

 

    

Kallt och frostigt men bara man kommer ut och möter sina vackra kusar som gnäggar åt en på morgonen så mår man bäst. Svanarna  och gässen samlas nere i älven innan utomlandsflytten,löven rasar konstant från träden och gräset frasar under skorna. Livskvalite!

  

Tvåbeningar däremot gör bäst i att hålla sig undan tills efter 9 nån gång när jag har fått i mig en kanna kaffe och en smörgås innan dess är jag INTE umgåsmaterial...

  

Av Cilla - 27 oktober 2009 22:38

Bara jag..ingen kö. Sköterskan blev glad när jag stack in huvet och ville ha en spruta för hon hade inte fått plåga nån på säkert en halvtimme...Glad  När jag drog upp armen så blir hon ännu lyckligare.

- Åhh,va fin du är då! Får jag sticka i pantern?

Det får hon och det känns inte alls att hon gjorde punka i pantern...men i skrivande stund så kan jag säga att det gör redigt ont, eller ja,inte som när en karl är förkyld men lite spränger det att i armen faktiskt.

Hoppas det går över för jag ska tatuera en jättedrake på Nils rygg imorrnTungan ute så jag behöver bägge armarna då.

  


Av Cilla - 26 oktober 2009 22:31

Bara att rätta in sig i ledet,ställa sig i kön och få den lilla sprutan då...Wish me luck!Cool

  

Av Cilla - 25 oktober 2009 22:01

Jobba imorrn så det är ju lika bra att försöka ta kvällen..

  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards