Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Cilla - 8 oktober 2009 22:04

Hela dagen har gått i ett jävla tempo...halv sju så ropade Håkan på mig. Hans tre rödhåriga hästkräk hade rymt ur hagen(  min sockerärta Lotta stod självklart lydigt kvar) så det var bara att kliva upp och sätta på sig täckjackan och gå ut och hämta dem. Kl tio kom hovslagaren och bytte skor på Lotta som förvandlades från sockerärta till extremt billigt hästkött på hov.....väääääldigt stönig och besvärlig och även om jag vet att hon har lite ont i hovarna så finns det gränser för hur mycket dumheter man kan ta från 600 kg häst (både Håkan och jag haltar numera på höger bak). Zanna blev verkad och uppförde sig helt plötsligt exemplarisktSkäms så jag passade på att skryta lite för den nya hovslagaren över att vi har en World show qualifyer i Förby.....måste ju säga nått så hon kommer tillbaka efter Lottadraken eller hur?

Efter den pärsen så åkte familjen Nyström in till min bror Ola i stan och fick varsin frisyr. Ola är så jävla duktig att man blir tårögd...Håkan,som inte har suttit i en frisörstol på flera år utan blir hemklöppt med trimmern av moi blev plötsligt rena fotomodellen och Belle blev såååå nöjd med lite kortare hår och fyra röda stjärnor i frillan. Jag blev lite mörkare och är självklart också supernöjd! Tack Ola!

    

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards