Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Cilla - 13 oktober 2009 20:23

Har tagit lite tid att uppdatera här....har precis nyktrat till faktiskt...My god! Vi var ju på bröllop i lördags, Maria och Tom-Erik gifte sig i Väse och vi var väl ett sjuttiotal personer där. Alla var klädda i rosa och svart så det var ju lite ovanligt . Min kompis Mia Hade sytt klänningen till bruden och den var verkligen nice,maten var super och det var ett jävla drag kan man väl säga.....vid 23 så blev det tyvärr lite kallt (eftersom dansandet hölls i en lada) så discjockeyns utrustning ville inte fungera längre. Nyströms kom ju på den brillianta idèn att vi skulle fortsätta partyt i badtunnan hemma hos oss. Jomenvisst...åtta pers tog bilen hem till Förby och badade tunna och drack lite (men bara lite... NOT!!!!!!) alkoholhaltiga drycker och rökte väl upp cigarrer för ca 1000 spänn...Kl 06:00 så var vi väl ganska trötta så då var det dags att avsluta kalaset efter flertalet blåmärken,livsfarliga...jag rent av dödsföraktande stölleprov och ja, just det ja....jag har adopterat en son också...en tjugofemårig Nils....har inte riktigt kommit underfull med hur jag ska breaka den nyheten till Belle än men det löser sig nog... Så.nu tar det lååååång tid tills nästa party,det lovar jag!!!

    

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards