Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av Cilla - 3 oktober 2009 12:18

är till åldern kommen när man helt ur det blå säger saker som:

-Ät upp maten! Det finns barn i Afrika som aldrig får nån mat!!

eller:

- Gnäll inte!När mamma var liten så fick hon minsann gå flera mil till skolan i snö och driv is!

och,

-Det får du önska dej av tomten!

Precis all det där som man lovade sig att man aldrig skulle säga till sina barn...någonsin.

När jag läser bloggar som "ungdomar" skriver känner jag mig också uråldrig.....man kommer ju från en helt annan planet. Det är mycket "dagens outfit" och så tar de "egokort" på sig själva HELA jävla tiden när de står i spegeln och plutar med sina idominläppar och de älskar verkligen alla..nästan.....Hur gulligt som helst, jag ser VERKLIGEN fram mot när Isabelle blir en tonåring!!!!! Jag var ju själv en mycket skötsam sådan som ALLTID gjorde som mamma sa sååååå det ser vi som sagt fram emot....Förvånad

  

Om jag skulle lägga in dagens outfit och ego bilder så skulle det väl bli tomt på läsare I guess....Eller vad säger ni om den här gamla trasan....jag LOVAR och SVÄR(skräll) att den här klänningen har jag haft i 18 jävla fucking år!!!

Jag har haft den på mig VARJE sommar i alla år (inte bland folk utan hemma)...det måste ju fan va nån typ av rekord va? Belle får nog ärva den av sin gamla mamma en vacker dag.... Nelly fick vara mannekäng (hon har ju snyggare kropp än mig och mindre hår på benen) och Biffen tyckte hon var så läcker att jag fick lov att slänga ut honom...snuskhummer....

Av Cilla - 3 oktober 2009 11:22

  

http://www.youtube.com/watch?v=6sbnTp2K9-Y&feature=related

Klicka på länken ovan....ruggigt bra låt!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards