Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Cilla - 6 oktober 2009 17:00

Tänk va konstigt det är...Anna och jag pratade om mina hästungar häromdan...Fölunge nr två Superior Son of A Gun ( Sid), helbror till Tex och Lotta blev såld i andra hand uppåt i Sverige och jag har inte hört nått från han på ett tag. Man vill ju gärna följa sina uppfödningar och höra lite hur det går för dem å så. Så idag fick jag bilder på honom från Sara( som köpte Tex av mig),hon hade träffat honom nere i Mullsjö på tävling och känt igen honom....Åhhh,va kul,tack Sara! Får nästan tårar i ögonen ju...han är såååååå lik min lilla Lotta!

  

Av Cilla - 6 oktober 2009 11:28

börjar sätta vinterpälsen nu och blir pigga av kylan. Nöjda med att slippa alla mygg,knott och andra eländiga flygfän...Höstväder är hästväder iallafall när det inte regnar och blåser.

  

Zanna filosoferar...

  

Världens vackraste sockertopp Lotta kollar in vad Treo terrier gräver efter...

  

Superior Burns Red showar....vår utsikt är inte HELT fel va?Tungan ute

Av Cilla - 6 oktober 2009 10:58

De är söta att titta på men det är det ENDA positiva med dem åxå. Nelly löper så Biffen är radiostyrd,han går med näsan fastklistrad i arslet på henne och klapprar med tänderna hela tiden. De fiser konstant (vet inte hur sverige ska lösa slutförvaringen på bulldogs)och Biffen bet precis sönder min svindyra repgrimma...De gräver upp hela gårdsplanen och drar in en kubik grus om dagen i huset. Hårar ner och äter som hästar gör de åxå.....

    

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards