Alla inlägg under juli 2010

Av Cilla - 23 juli 2010 22:03

i studion har fått en regäl ansiktslyftning idag! Vi gillar ju och är stammisar på Mexicana så vi vill gärna göra reklam för fam Bennings underbara affär.

 

Jag anar att min kära bror som är på värmlands semester är ögder på brottarmasken btw     

Av Cilla - 23 juli 2010 10:58

Har fått erbjudande om att köpa en ordentlig kamera av en vän.

  

 Fick låna hem den några dar på prov och det är väldigt roligt att fota med en "riktig" kamera....mååånga kort blir det..

              

Av Cilla - 23 juli 2010 10:50

Igår fick vi celebert besök i studion...Håkans gamla kompis från Hans och hans söta tjej Carin hade en speciell anledning att hälsa på faktiskt. De ville förlova sig och jag fick äran att tatuera in deras"ringar" och datum på respektive fingrar   

Tack för det! Vi önskar Er all lycka och kärlek i framtiden  

  

Av Cilla - 21 juli 2010 22:44

Det faan knakar i dem alltså. På en vecka så har de alla fått full fjäderdräkt och allt dun är borta. Belle gillar alla sina fjädrerfän och sitter ofta i inhägnaden och gosar med de små  liven.

 

I finklänning..va annars     

Av Cilla - 21 juli 2010 22:29

Biffen hade dambesök på lördagskvällen...å inte vilken dam som helst,utan en Dogue de bordeaux tik vid namn Zebbie. Det va LÖÖÖÖVVEEE at first sight kan jag säga,men det kan man ju kanske förstå...

  

Lika barn leka bäst heter det väl...eller? Jävlar va det sprangs på Åsen i några timmar kan jag säga. Biffen försökte även med andra övningar men man måste väl åtminstone fjäska lite för svärföräldrarna innan man kan snacka allvar på den punkten va?  

Men jag tror INTE att de valparna skulle bli svårsålda iallafall    

Av Cilla - 21 juli 2010 22:17

har som sagt semester ja   Har väl aldrig jobbat så mycket som nu tror ja bestämt. Sanslöst kul att det är så mycket trevligt folk i studion hela dagarna..hinner knappt att äta faktiskt. Men som tur är ju kvällarna riktigt varma och sköna och man slipper ju att slita på sina tatueringar i solskenet  under dagarna 

Kvällsdopp är ju inte så dumt heller

   

Å blommorna i trägårn ska man ju vattna när solen inte bränner dem..

Man kan verka alla hästarna i det SVALA stallet på kvällen och träna lite ryggmuskler samtidigt...

ÄLSKAR sommarkvällar...          

Av Cilla - 17 juli 2010 18:49

Sovmorgon   idag...Belle sov ända till halv tio. Sen blev det morgonmys med Billybiff som vanligt.

Varje morgon får jag det här ansiktet rakt i mitt när bulldogen vill gå ut och kissa på växterna och tycker att matte ska gå upp..

Han är ju rakt på han,den "lilla" grabben alltmedans Nelly smyger,tyst och försiktigt,med kisande ögon precis som om jag inte skulle märka henne då. Hon vet mycket väl att hon inte får ligga i sängen men när hon kommer upp och lägger sig på armen är hon så go att man inte har mage att putta ner henne  


Sen blev det studion till 12 och Tompa fick en underarm full i bläck med sig hem. En jävlit cool underarm om jag får säga det själv...Å det får JA!!!

  

Belle fick en teckning av Terry på sin favorit bil (Rays gamla chev 58) och en prinsesstidning av Matti idag så hon var glad som en lärka. Att mormor kom in och fick sig en fika var förstås åxå ett plus.

  

En supertrevlig lördag alltså! Tack Carola,Tompa,Matti,morsan och Terry för idag        

Av Cilla - 13 juli 2010 18:39

Det finns en butik i Munkfors som jag har åkt förbi många gånger...men det har inte varit öppet.  Idag tog jag reda på öppentiderna (11-17) av deras son som brukar hälsa på oss i studion och svängde in innan jag åkte till min första tatueringskund. Wiiieee!   Ojojoj va grejer det fanns där ni!

      

Belle och jag gick ju i spinn direkt...mexicanska mattor,hängmattor,filtar,porslin,los muertas,brottarmasker,tavlor, smycken,  ja ALLT och lite till. Mycket hantverk, tyger med ascoola tryck och utemöbler. Köpte en fin väska till Belle,en TURKOS vaxduk med blommor till mig och en liten los muertas skalle

  

Åkte till studion och sen ville även Håkan åka dit en sväng  

så då blev det lite mera grejer....ja menar ,vem behöver lite gudfruktighet i... badrummet tex? En mycket stilig toalettpappershållare om jag får säga det själv

  

Å den här tavlan är ju LÖJLIGT snygg..eller hur?

  

Så har ni vägarna förbi Munkfors så missa INTE att gå in på denna ovanliga,supermysiga affär med trevliga ägare!


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards