Alla inlägg under april 2012

Av Cilla - 28 april 2012 22:02

Min man har börjat blogga han också. Klicka på länken nedan 

http://hn13photography.bloggplatsen.se/



Av Cilla - 22 april 2012 13:17

Inredningen i mitt vardagsrum....

 

Vaddå??? Krom och thinner är det nya shabby chic har jag hört   Skämt å sido..så här ser det ut i ALLA rum i huset utom i Isabelles.  Börjar ta på psyket nu faktiskt att mustangen aldrig blir klar,det är snart maj nu   

Av Cilla - 21 april 2012 21:06

Av Cilla - 6 april 2012 11:11

WTF....jag orkar inte mer nu!!!!! Har PRECIS kommit tillbaka från Mega snor tour 2012 liksom!.Tillsammans med välkända "No taste or smell at all","Green days", "Fever all night" men även ett gästinhopp från "Sore throut".Tre lååååånga veckor med spelningar VARJE dag ...och jag måste väl erkänna,trots att jag inte är stolt över det... meeeeen vissa preparat fick intagas för att jag skulle orka överhuvvetaget. Vi snackar tunga grejer...Alvedon,Panodil och faan om det inte slank ner en Pamol i ren desperation åxå! Ja..och för att inte tala om allt som drogs in i näsan...EXTREMT nära överdosering VARJE dag faktiskt.Det va Otrivin,Nezeril,Desonix och tillslut var jag så illa däran att jag gick över på Livostin faktiskt.Men hård som jag är så overlevde jag UTAN att ens åka till rehab denna gång.

  

Meeen...ja ni förstog ju att det skulle komma ett men va? Inatt ringde de...HELT oförberett, från skivbolaget Influensa Inc och tyckte att det va dags igen!!! WTF liksom...band som "Pain all over" och svenskarn "Hell hosters" ville ABSOLUT ha mig med...ja "Fever all night" va även med denna gången btw.

Åhhhhhhhhhh...jag som skulle va ledig i TRE långa fucking dar!!! Orättvist å det grövsta faktiskt..

 



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards