Alla inlägg under december 2010

Av Cilla - 31 december 2010 18:13

Jag är ledig i tre dagar...det var ju ett tag sen sist! Ska ta mig tid att blogga då da. Åkte till Karlstad i morse efter att hästarna kommit ut och stallet va klart. Vi inhandlade lite nyårsmat...hummer

och ankbröst till mig och Håkan men det dög ju INTE till Belle inte.

-Vad vill du ha till nyårsmiddag då,ta vad du vill?   sa jag.

Vad väljer ungen da?

Äckliga köpköttbullar och pulvermos,chockladpudding och Blub blub att dricka till eländet...hon är inte fin i kanten hon inte...

Här står man och gör hummer till förrätt, Serranolindade ankbröst med färska dadlar till varmrätt  och så vill hon ha Lidhl köttbullar liksom...

Sååå kan det va..Biffen tycke iallafall att det va time att klä sig nyårsfin så han slog på stort och skulle ha slipsen knuten till västen och hatten.

Seeen så blev jag påkostad av min man idag också..en VÄRMEFILT,tänk va lycklig en fryslort som jag  kan bli över en sån!   LYCKA!

  

Av Cilla - 24 december 2010 19:47

Ja..det blir julafton fast man måste jobba. Belle och Håkan fick fira lite själva idag så tar vi resten imorrn. Ganska skönt att sprida ut det lite iallafall,även om jag ABSOLUT inte är den som stressar ihäl mig för att det är jul.

  

Jag har redan fått mina julklappar förresten,parfymer,strumpor och kläder så jag är nöjd! God-Jul önskar jag er alla!

Av Cilla - 16 december 2010 21:38

Har haft Tommy fotograf på besök i studion igen. Fick ju lite blodad tand i juni när vi fotograferade för kalendern. Den här gången blev det fler brudar och mycket mer avancerade outfits....men tyvärr hann vi inte ens hälften av vad jag planerat. Jag har ju en tendens att ÖVERDRIVA i stora mått när jag ska göra nått och blir ju aldrig nöjd. Skulle kunnat hålla på hela natten om jag fått som jag velat faktiskt meeen nu har jag ju korsetter för tre livstider iallafall  

  

Marika,vår supersnygga vetrinär.

  

Min lillasyster Helena!

  

Jag och Lisa fightas.

  

Jag och Helena..good vs evil?

Min tupp Jax och jag.

Av Cilla - 15 december 2010 20:47

kan dra år helvete nu! För KAAALLLLLTT  för allt nu och än är det långt kvar tills det är över. Tack gode gud för kaminen,ved å varma kläder. Fått två par nya raggsockor av min mormor så de är på dygnet runt fanimej. Min sköna,tjocka och SNYGGA De Palma mössa är inte av många timmar heller kan jag säga och jag har faktiskt fått skavsår i pannan av den bara för det.

  

Köpte mig även en vääääldigt tjock vinterjacka förra året,meeen den använder jag inte. Jag råkade ju snubbla över min drömjacka på Tradera för nån vecka sen. En sån jacka som jag velat ha i sisådär femton år eller så men varit för snål för att köpa mig. En tunn skinnjacka,sliten i biker modell som är såååååå snygg så att ja måste ha den fast det är 18 grader kallt.

  

Lööööööve it och den passar till å med mina långa armar. Köpte den för 300 inkl frakten så Tradera ruels!

En annan sak som lyser upp den hemska vintern är chokladkaffe som jag fick av min syster i födelsedagspresent. Gött sö!

  

Av Cilla - 3 december 2010 20:48

Ja... nu jävlar har Nyström köpt sig en päls! Vit som snö och mjuk som sammet.

  

Biffen är måttligt avundsjuk som ni ser..och jag erkänner att jag känner mig som värsta lyxhustrun nu. Vad är då orsaken till till detta inköp då frågar ni? Ja,dels en ny fotografering för nästa års kalender och så ska vi på dop/bröllop i januari å då måste man ju va fin,eller hur?

Nästa fråga..är den ÄKTA??  Noooo,never!! Ja gör som Tommy Lee..

INK NOT MINK!!

  

Av Cilla - 3 december 2010 19:39

Fick en liten hälsning från lilla Honey(vår uppfödning som nu är 2 1/2  år) och Sylvia  i  Skåne.

Inte liiite snö de har fått där va?

  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards