Direktlänk till inlägg 16 oktober 2014

Måtta..

Av Cilla - 16 oktober 2014 12:25

Ibland önskar jag att jag kunde göra saker  med måtta...jag är helt jävla omöjlig. Skulle börja senare idag för kvällsjobb och då kan det va bra å va hemma å städa kanske....eftersom att även om ingen är hemma så är det nån jävel här å stökar till hela dagarna iallafall!  Städade vardagsrummet  men sen kom jag på att Håkan behövde en vetekudde till sin rygg...kollade på nätet....vetekuddar kostar typ 150-200 spänn...inga stora summor alltså. Meeen heller inga avancerade saker....en sån där syr jag på en kafferast...har jag gjort förut! Börjar leta tyg...hittar massor...å band...hittar många band.  Ähh...gör man en vetekudde så kan man ju göra två...å gör man två kan man ju lika gärna göra ...arton!Ja...Belle vill ju säker ha en...å så ska väl hunden ha en...å katten....å så den homosexuella tuppen behöver väl en regnbågsfärgad. Sagt å gjort...dra fram alla tyger,band,symaskin och köp 30 kilo vete så är jg igång. Snart ser köket ut som ett bombnedslag !

Hade varit så mycke lättare att bara köpa en...å då kanske jag hunnit städa åxå 😂

 
 
Ingen bild

A.

20 oktober 2014 11:44

Städa kan du gör en annen gang :-)
detta va iaf ett kul inlägg som höjde den här måndan ett snäpp, så tack för det!!

Cilla

25 oktober 2014 17:49

Tack 😊

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cilla - 29 juni 2017 21:49

En sorgsen och märklig dag idag.  En vän sen 20 år har gått bort..bara 57 år gammal tyvärr och idag var det begravning. Vi tog motorcykeln upp till Gustav Adolfs kyrka och på ditvägen passerade vi så många barndomsminnen. Platser där jag och mina små...

Av Cilla - 7 oktober 2016 12:08


Min man sa häromdagen efter ha läst nått gammalt inlägg här...- Faan,älskling...när du bloggade va du inte så jävla bitter, du hatade inte folk lika mycket då..eller..Ja, du hade ju humor iallafall! Uppmuntrade och fina ord från nån som man delat l...

Av Cilla - 10 februari 2015 08:24

     Så här ser det ut hemma hos mig...autobahn för alla fältharar i Förby!!! Nu tänker säkert ni lägenhetsboende rovdjursromantiker att....åååh va gullit å mysigt med små gulliga pluttehare rumpor som hoppar omkring å äter en liten hötuss här och...

Av Cilla - 10 februari 2015 08:02

Ja...ja vet att det är glest med inlägg här men tiden räcker inte riktigt till. Nytt år ny start! Börjat med lchf så nu måste man fota VARJE gång man lägger nått på tallriken å lägga ut det på fb och instagram. Även börjat på gymmet, köpt nya träning...

Av Cilla - 31 december 2014 20:09


Säger mer än gärna byebye till 2014....ett skitår utan dess like! Förlorat så mycket å så många.....     ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards