Direktlänk till inlägg 6 februari 2012

Tjejkväll.

Av Cilla - 6 februari 2012 17:12

Förra måndagen så bjöd min mamma mig och en bunt småsystrar på tjejkväll på Färjestadstravet( tack igen för det snälla mor). Det var bussresa,mat,dryck och trav. Jennie(en av systrarna) och jag spelade ett V65 system (tror jag det heter) och lyckades inte få in en enda jävla häst....MYCKET bra gjort!   Helena och Jessika (de andra två systrarna) fick nog in nån krona tror jag och Helena fick även ett kaffepaket till sin stora lycka (hon dricker inte ens kaffe). Meeeen ja gick minsann inte lottlös jag heller,no no...ja fucking vann en  Mc donalds meny ja sörrni!!  Ohh,jag höll på att glömma...ja fick ju en disktrasa och en smoothie åxå! En trevlig kväll alltså OCH jag hade tittat mig i spegeln innan (vilket jag väääääldigt sällan gör tydligen) så jag hade INTE tatueringsfärg på näsan,INTE tandkräm runt munnen och INTE  tröjan ut och in!!! Bara det liksom!! Hade dock lösnaglar så Helena fick va min personliga assistent ända tills jag tröttnade på skiten (skulle betala i baren) och bröt av alla och stoppa dem i innefickan .

 


På tal om alla systrar och syskon så blir det ju lite frågor från folk när man är ute bland folk så där....vi har ju en modern familjesammansättning...men så här är det:

Jag är storasystern...om man inte räknar Jennies och Olas storasyster Maria.. och Hannas storasyster Malin ...sen är det Jennie och Ola..fast däremellan har vi ju Jessica som är Helenas storasyster..sen har vi då Hanna och sist Helena...japp det va väl alla, sååå nu vet ni precis     Jag minns så väl när jag var typ 15 (konstigt nog var jag på en travbana även då) och det kom fram en karl och fråga min mammas man Nisse om jag var hans dotter.

- Njanej,svarade han skrattande..den där feck ja liksom på köpe!  


 
 
Ingen bild

far

14 februari 2012 12:41

ur kaos föds stjärnorna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cilla - 29 juni 2017 21:49

En sorgsen och märklig dag idag.  En vän sen 20 år har gått bort..bara 57 år gammal tyvärr och idag var det begravning. Vi tog motorcykeln upp till Gustav Adolfs kyrka och på ditvägen passerade vi så många barndomsminnen. Platser där jag och mina små...

Av Cilla - 7 oktober 2016 12:08


Min man sa häromdagen efter ha läst nått gammalt inlägg här...- Faan,älskling...när du bloggade va du inte så jävla bitter, du hatade inte folk lika mycket då..eller..Ja, du hade ju humor iallafall! Uppmuntrade och fina ord från nån som man delat l...

Av Cilla - 10 februari 2015 08:24

     Så här ser det ut hemma hos mig...autobahn för alla fältharar i Förby!!! Nu tänker säkert ni lägenhetsboende rovdjursromantiker att....åååh va gullit å mysigt med små gulliga pluttehare rumpor som hoppar omkring å äter en liten hötuss här och...

Av Cilla - 10 februari 2015 08:02

Ja...ja vet att det är glest med inlägg här men tiden räcker inte riktigt till. Nytt år ny start! Börjat med lchf så nu måste man fota VARJE gång man lägger nått på tallriken å lägga ut det på fb och instagram. Även börjat på gymmet, köpt nya träning...

Av Cilla - 31 december 2014 20:09


Säger mer än gärna byebye till 2014....ett skitår utan dess like! Förlorat så mycket å så många.....     ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards