Alla inlägg den 21 augusti 2009

Av Cilla - 21 augusti 2009 19:24

Idag har det varit fler folk än i kyrkan här på Åsen...När man bor så här på landet så blir man ju lite folkskygg annars. Om det kommer en bil oanmäld så får man ju i det närmaste panik...släpper ut de livsfarliga bulldogsen och gömmer sig bakom gardinen typ. Men idag visste jag att det skulle komma folk så då är det lite lugnare, bara att ALLA lyckades komma på en och samma gång. Tror inte ens att Biffen fattade att hälften var här men då är han ju inte den skarpaste kniven i lådan heller. Först kom Anna och Becca,sen kom Petra(hovis) tätt följd av Alex och sen kom svågern Ronnie. Lämnade stackars Petra i stallet med Håkan och lilla Lottis som skulle byta skor. Alex fick springa mellan stallet,uthuset och kaffekokaren, Anna fick lite körsbärsblommor intatuerade på benet. Becca fick beslutsångest och jag tror faktiskt att Ronnie fick en kaffekopp tillslut...

Om jag har mycket i huvet nu? Nja,jag kan väl säga att jag lyckades GLÖMMA bilen på jobbet idag...vill dock inte gå in närmare på det.

Jag vet iallafall att Alex kommer tillbaka redan ikväll,Ronnie och Petra kommer imorrn och Anna och Becca inom en snar framtid och vem vet, jag kanske kommer ihåg att hämta bilen också nån dag :)

Bild på Annas(förhoppningsvis) blommor.

Av Cilla - 21 augusti 2009 19:10

Gissa om jag har världens sötaste rockstar här? Håkan fick en för tidig födelsedagspresent idag. Guitarhero till tv-spelet med trummor,guitarr och mikrofon. Belle fick ett eget spel med små söta djur men ganska snart så ville hon allt prova att spela musik istället och sötare guitarrtös får man ju leta efter,eller hur.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards