Alla inlägg den 3 augusti 2009

Av Cilla - 3 augusti 2009 10:12

Hmm..känns som om jag har haft den överskriften förut av nån outgrundlig andledning...Jaja,såg lite av den filmen igår och gapskrattade men de djuren har veerkligen INGENTING att komma med i jämförelse med mina.

Min morgon so far:

Vaknar vid åtta av en FRUKTANSVÄRD doft, sur och svidande så näshåren krullar sig (nu vet ALLA bulldog ägare vad jag pratar om). Jag viker undan täcket och har Biffens arsle mitt i trynet, han har smugit sig upp i Håkans säng och släppt sig å det grövsta. Urrk, vänder mig om och lyckas på nått sätt somna om i en halvtimme men nu drömmer Biffen att han jagar nått så han springer med baktassen i mitt bakhuvud så skalpen håller på att lossna..bara att masa sig upp. Sätter på mig favoritkoftan men då har Nelly bulldog ätit upp 2 1/2 knapp av tre på den. Går ner på undervåningen och där har lilla Biffen lämnat ännu en överaskning på köksgolvet. Ljummen hundpink som jag givetvis trampar i på vägen till badrummet. Brygger kaffe och sätter mig i soffan för att äta frukost, Pappa Björn (katten) kommer in och sätter sig brevid, plötsligt hostar han till och SPYR upp nåt hårigt blött brevid mig i soffan...My god, vilket jävla dårhus....

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards