Alla inlägg den 8 augusti 2009

Av Cilla - 8 augusti 2009 23:23

Lite Danko Jones på kvällskvisten....sååå bra!

http://www.youtube.com/watch?v=StjwV2ZkO5o&feature=related

Av Cilla - 8 augusti 2009 19:43

Har haft en utomordentligt trevlig dag. Helt spontant så kom vi på att vi skulle åka upp till Ransäter på antik och kuriosamässan och min syster och svågern ville också med....Men shit pommefritt va grejer!! Systrarna Nyström( Hanna och jag har samma förkärlek till gamla saker)  sprang runt som yra höns, hyperventilerade och oade i timmar. Ville ha såå mycket grejer och Håkan fick ett plötsligt begär att köpa upp ALLA gamla rakknivar på hela stället. Jag köpte en stor assnygg pinuppa,en urna med guldrosor på och en turkos godisskål. Det sista som fick äran att följa med hem innan pengarna tog slut var en helt bedårande liten sak. Jag trodde först att det var en liten lampa/speldosa men upptäckte sen att det var en flaska som man ska ha sprit i och när man lyfter upp den för att fylla på glaset så spelar den en liten melodi,hur kul som helst.

Ronnie köpte en hjälm.......

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards