Alla inlägg den 7 augusti 2009

Av Cilla - 7 augusti 2009 21:27

fick följa med på besök hem till min syster Hanna, svågern Ronnie och deras två Jack Russels Elsa och Maja i molkom på eftermiddan. Elsa som förövrigt är Treos dotter tyckte väl att Biffen har helt ok men Maja blev inte lika förtjust. Han försökte förgäves få tag på henne men han är ju inte så smidig så tillslut gav han upp och somnade på köksgolvet istället.

Av Cilla - 7 augusti 2009 20:59

Jag är en naturmupp... Håkan och jag har tagit ner en hage idag för den skulle betesputsas och han var ruggigt irriterad på mig och kallade mig alltså naturmupp. Han tycker att jag är patetisk när jag bara släpper allt för att ränna efter fjärilar. What can I say....för mig är det fysiskt omöjligt att se en liten groda,ödla,orm eller gräshoppa utan att plocka upp dem. Jag är barnsligt förtjust i fjärilar,blommor,trollsländor och lurviga larver. Min kära farfar och jag brukade alltid vara ute i naturen när vi träffades och han lärde mig namnen på alla blommor,de flesta har jag väl glömt men lite finns allt kvar.

Jag är såååå gla i min mobil som tar så bra kort och jag tänker fortsätta springa efter flygfän för att fota dem fast Håkan sitter och skrattar på fyrhjulingen.

Av Cilla - 7 augusti 2009 13:47

att få gå upp själv på morgonen (Belle drog till Edebäck och Håkan sover) ta en STOR kopp kaffe,baugette med brieost. Solen värmer, älven ligger spegelblank och om det inte vore för skrik-Åke (men jag börjar ju bli van) så är det helt tyst på Åsen...underbart!

Av Cilla - 7 augusti 2009 09:58

De är så snygga så jag var tvungen att ta kort på dem....snygga tomater...:D

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards