Direktlänk till inlägg 23 april 2010

Varg.

Av Cilla - 23 april 2010 20:41

Idag har jag tatuerat min kusin Liselott. Vi hittade varann på fb och har inte träffats innan dess på en 18 år typ.  Skitkul att få äran att nåla dit hennes första....och jag har en STARK känsla av att det kan bli fler faktiskt.

Dagens motiv, en varg.

  

 
 
Anna

Anna

23 april 2010 21:42

Guuud va fin!!

http://www.sunnemo.blogg.se

 
Ingen bild

lilo

1 maj 2010 01:55

Tack för den Cilla!! Det är nog det häftigaste jag gjort i mitt liv! Och det lär blir fler! En hel kusinkropp utan tatueringar. Plus att få återträffa dig..och så vad då 18 år. Är du så jäkla gammal:-) Du ska veta jag får schyssta kommentarer! Framför allt varför just en varg!? Det svarar jag inte på utan låter dem bara beundra konstverket du satt på min arm. Går det bra om vi kommer i flock snart? Nu har jag skött om den och plastat varje dag och smörjt så äntligen idag fick den komma på fri fot;-) Huden har bekantat sig och nu är det bara alla som helt plötsligt ska in i min armhåla och beundra jag måste värja mig ifrån.-) Dom till och med drar i min underarm för att se vad jag vågat göra;-) För där sitter den! Vårat vackra vilda djur som jag värnar så mycket om, nu tittar den upp på mig med uttrycksfylld blick och jag sneglar ner för att lugna..klart du ska få leva din gamla varg! Redan många som poängterat hur du kunde få ett sådant uttryck! Kaxig som jag är svarar jag ju med att det är ett proffs som jobbat och en hud som kan ta det mesta;-) Ser redan fram mot nästa möte och då ska jag fasen inte köra fel..:-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cilla - 29 juni 2017 21:49

En sorgsen och märklig dag idag.  En vän sen 20 år har gått bort..bara 57 år gammal tyvärr och idag var det begravning. Vi tog motorcykeln upp till Gustav Adolfs kyrka och på ditvägen passerade vi så många barndomsminnen. Platser där jag och mina små...

Av Cilla - 7 oktober 2016 12:08


Min man sa häromdagen efter ha läst nått gammalt inlägg här...- Faan,älskling...när du bloggade va du inte så jävla bitter, du hatade inte folk lika mycket då..eller..Ja, du hade ju humor iallafall! Uppmuntrade och fina ord från nån som man delat l...

Av Cilla - 10 februari 2015 08:24

     Så här ser det ut hemma hos mig...autobahn för alla fältharar i Förby!!! Nu tänker säkert ni lägenhetsboende rovdjursromantiker att....åååh va gullit å mysigt med små gulliga pluttehare rumpor som hoppar omkring å äter en liten hötuss här och...

Av Cilla - 10 februari 2015 08:02

Ja...ja vet att det är glest med inlägg här men tiden räcker inte riktigt till. Nytt år ny start! Börjat med lchf så nu måste man fota VARJE gång man lägger nått på tallriken å lägga ut det på fb och instagram. Även börjat på gymmet, köpt nya träning...

Av Cilla - 31 december 2014 20:09


Säger mer än gärna byebye till 2014....ett skitår utan dess like! Förlorat så mycket å så många.....     ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards