Alla inlägg den 20 april 2010

Av Cilla - 20 april 2010 22:48

Jaha...min PT är utsliten..JAG har slitit ut en bulldog   MYCKE ska man höra va? Men det är sant...imorse när vi skulle ut på långjogg så spydde han på mina skor redan efter 100 meter. Efter 500 så blev han halt...och sen gick det bara utför...Utbränd bulldog/PT utlånas på foder liksom..    Så nu måste han vila några dar.

  

 Jaaaaa...tuffa hundar va? Nelly håller väl än...men hon är ju byggd som en boxare med korta explosiva muskler så vi får väl se  

  


 Tror jag får åka och hämta hem 14 åriga Treo från Lindfors så jag har nån att springa med...Men jag hade ändå tänkt ta ett allvarligt snack med Biffen...ang träningsupplägget..jag tror ärligt att vi missuppfattat varandra. För  jag har fått hästlår efter två och en halv veckas träning och det var INTE min önskan. Det är det styggaste jag vet med fruntimmer som har fotbollslår !!Fuck, jag har jeansinvesteringar som sträcker sig så långt som tjugo år tillbaka, vi snackar måååånga tusenlappar!! Nu har jag tre par av mina favoritjeans som inte går över låren längre. Skrämmande!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards