Alla inlägg den 15 april 2010

Av Cilla - 15 april 2010 23:12

Sonny fick gå lite på ridbanan idag eftersom den torkat upp så fint, gissa om jag längtar tills nästa år när jag får börja rida in honom. Uhh, han har ett steg som inte går av för hackor och han är så lättlärd och mild i sinnet så jag blir knäsvag.

  

 Vi provade med sadel också för första gången och det tog han utan större protester. Min prins!  

  


Av Cilla - 15 april 2010 21:15

Jag har en egen PT...personal trainer...personlig tränare alltså! Det trodde ni inte att det fanns i Förby va? Jora..sånt måste man ha,speciellt om man är så inne som jag är.   

 Min PT är liiiite speciell faktiskt,han har en JÄVLA energi, nästan outslitlig,  extremt söt och kör med ganska konstiga metoder. Tex när vi är ute och joggar så springer han alltid lite före mig och drar. På hemvägen brukar han dessutom sicksacka framför mig så att jag  får ta i lite extra, sen så brukar han springa på  fel sida om  de röda plogstolparna så att jag måste lyfta på armarna +ducka när de sprätter tillbaka. När jag kör crosstrainern så står han brevid och  glor på  mig så att jag ska  ta i ordentligt. När jag gör uppsittningar på pilatesbollen så står han bakom och dreglar mig i öronen....eller så tar  han helt enkelt och lägger lite extra vikt på min mage( sisådär 45 kilo) när han tycker det passar.  

Å när jag gör armhävningar så stär han och slår mig med tassen på ryggen...  Biffen är  en MYCKET personlig tränare som ni förstår.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards