Alla inlägg den 26 november 2009

Av Cilla - 26 november 2009 19:35

Har lagt in klickgolvet i hallen, Håkan och jag hjälptes åt i går kväll och i dag har jag fått dit nääääääästan alla skivor. Bara tröskjäveln kvar att lägga över men självklart så är den sne och skev så jag har fått hugga ur den med morakniven halva eftermiddan (satans jävlars gamla timmerstommes fucking hus,må fan ta dig... ). Två knivar senare och blodiga knogar så är det på g iallafall. Extremt snyggt blir det iallafall...

Har lyssnat på detta idag...  lite dystert kanske,men hon har en så vacker röst..

http://www.youtube.com/watch?v=WvIznEQp980

  

Av Cilla - 26 november 2009 19:20

Beställde ett nytt storrums bord...ett runt som skulle passa bättre till den lite mindre soffan.  

 Hämtade ut kartongen och blev liiiite fundersam.   Men om jag hade varit tre äpplen hög och haft en barnsoffa så hade det varit perfekt!  Tror bestämt att Nyström hade nått viktigare för sig när vi gick igenom diameter och mått i skolan kanskeSkäms. Men Biffen behöver säkert ett nytt bord att äta sin hundmat på så det blir nog bra.... My god.... 

  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards