Alla inlägg den 6 november 2009

Av Cilla - 6 november 2009 23:36

Håkan behöver en försökskanin... en tjej som kan tänka sig att göra en corset piercing i reklamsyfte med fotografering. Några ynkliga nålstick så där och sen trä ett band i genom allt för att sen plocka bort det igen. Låter väl som en kanon idé va? Jag skulle ju kunna ha ställt upp på det själv om jag inte vore så ruggit upptagen med....öhh...nåt...öhh..viktigt MÖTE just då...  just den dan ja...Oskyldig Men hör gärna av er om ni känner er manade.Någon?

  

Av Cilla - 6 november 2009 22:58

Jag ser mig själv inte som en känslig person...jag är inte heller fin i kanten och jag tål väl det mesta vill jag tro. Men vissa saker VILL jag helt enkelt inte veta om andra människor. Är ju inte speciellt förtjust i alls många människor faktiskt...tycker mycket bättre om djur (läs mest hästar) och ni som känner mig (eller som läser bloggen) vet ju att jag inte drar mig för att stå med hela armen i ett hästarsle eller halka om kring i fostervatten och livmodersäckar om situationen kräver det...Alltså INTE speciellt känslig när det gäller de fyrfota då iallafall.


Var på apoteket igår. Skulle lösa ut nån hästmedicin (skräll) när en man i 45 års åldern kommer in. Det var jag,två äldre damer i kassan och en kund till därinne. Apoteket här är väääääldigt litet så ALLA kunde klart och tydligt höra vad han skulle handla när han kom fram till expiditen. Han skulle ha Pevaryl....mot svamp....i underlivet...till sin fru...och det skulle både va "sånna där som man kör upp"...vagiatorer och salva...för det hon hade fått förra gången funkade inte...hon hade fortfarande eländig klåda...och konstiga flytningar...osv..osv... MEN TACK FÖR DEN!!!! My god!!! Jag höll ju på att sjunka genom golvet alltsåSkäms. Håkan som håller fan på och dööör om jag ber honom köpa tamponger på konsum och ändå har vi varit ihop i typ 100 år! Men här står den här karln och pratar om sin frus kantarell koloni som det var den naturligaste sak i världen....Förvånad


Å på tal om Håkan så fick han ett telefonsamtal från en bekant häromdan. Han hördes så dåligt så Håkan frågade om han hade dålig mottagning.

-Ja, du vet ja sitter på skithuset ja! Det är ju enda gången jag har tid att ringa!

Jo,men visst är det härligt med spontana människor men återigen...ALLT behöver man kanske inte informera om...det dyker ju onekligen upp vissa bilder i skallen på en som kanske det kan göra det svårt att  ev fortsätta ett seriöst samtal. Eller så är det väl kanske så att jag trots allt är lite känslig då..

  


Å på tal om känslor...såg nationella insatsstyrkans nya murbräckar monster vid Hertzöga idag! Shit pommefritt vilket fordon! HELT pansarklädd och såg ut som den var tagen rätt ur en Mad Max film. Inte helt olik den bilden nedan...eller jo....liiiite överdrev jag nog nu kanske...men häftig var den...

  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards