Alla inlägg den 7 november 2009

Av Cilla - 7 november 2009 19:15

Satt vid datorn och va litte frusen...stor fleecefilt och de obligatoriska raggsockorna + ulltofflorna på för att vi inte eldat i kaminen på några timmar. Man blir så fruktansvärt bortskämd med den värmekällan i tv-rummet, det brukar ligga runt 25-30 grader....Håkan slängde till mig en burk med chips och nu lovar jag att jag inte fryser längre iallafall...fy fuck,va starka de va!

  

Av Cilla - 7 november 2009 17:30

Belle har önskat sig hål i öronen i fem års present. Efter som pappa är proffs på sånt så fixade vi det...fast  jag tror aldrig att Håkan har varit såååå nervös för en piercing i hela sitt liv faktiskt. Belle tog det hela med ro och sa inte ett pip fast vi stack bägge öronen på samma gång...jag fick assistera. Hon valde självklart rosa glitterstenar i sina piercing ringar och mormor som var här och gratulerade idag tyckte att det va så snyggt att hon ska ha ett par turkosa i sina ringar nästa gång. Nisse,moster Helena och gammel mormor å morfar var också här med massa presenter, så nu är mannekängandet i full gång med alla snygga kläder som hon fått. Summa summarum...en MYCKET nöjd femåring idag! 

  

Av Cilla - 7 november 2009 11:25

Vår granne Matilda har tagit lite kort på våra fina grabbar.Vår pensionsfond vill man ju gärna tro..förutom Pytte då som är en pensionär själv...fast det har han ingen aning om förståss, så säg inget...Flört

      

Wielki Kapyss...Pytte min 20 åriga arab tillika min stora kärlek!Kyss

  

Superior Son of Larry...Sonny,min 1 1/2 hingstunge...snyggast i Förby!

  

Superior Burns Red... Håkan 7 månaders hingstföl. En pain in the ass om du frågar mig...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards