Alla inlägg den 13 november 2009

Av Cilla - 13 november 2009 08:19

Nu är det mycket ynkliga folk å fän här på Åsen.   

 Hostarna hästar...eller hästarna hostar och snorar,Håkan och Belle hostar och snorar. Nelly deppar fortfarande och Biffen är självmordsbenägen. Eftersom kusarna inte hade feber så tyckte vetrinären att vi skulle avvakta med hippotrim och Håkan och Belle fick grissprutan igår. Nelly vill gå i ide säger hon och vakna i maj och jag är på. Biffen är den gladaste suicidiala bulldogs jag har träffat men, hur är det man säger...i de lugnaste vattnen. My god...I förrgår när jag kom och skulle tömma skottkärran så fann jag honom balanserandes på badtunnans kant (40 kg dampbulldog)...med ALLA fyra fötterna!!! Han stog där å svajade, tunnan var full i iskallt vatten och täckt med en presenning...Jag höll på att skita på mig... om jag inte kommit och han hade rasat i så hade han drunknat ganska fort... Sen har han börjat med att när det kommer bilar så sätter han sig MITT i vägen och bara...sitter där tills man drar honom därifrån....Hundpsykolog kanske.....Cool 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards