Direktlänk till inlägg 26 september 2009

Guld...

Av Cilla - 26 september 2009 19:23

ALLA barn borde få ha en alldeles egen liten Bonnieponny, borde nästan införas en lag på det när jag tänker efter.. jag kan inte nog prisa denna underbara guldklimp faktiskt. Hon måste ha varit nån buddist munk i sitt förra liv alltså. Man kan SE att det BARA finns ren och skär godhet i henne när man tittar hennes ögon och hennes hjärtat MÅSTE vara gjort av rent guld. Hon lägger sitt söta lilla huvud i min famn och jag bara smälter...jag är in love med ponnyfan tror jag bestämt och jag litar på henne att hon bär det käraste jag har på sin rygg...

  

Att få tag på en Bonnieponny,förutom just Bonnie,går inte...nope,det är helt jävla fucking omöjligt faktiskt. För er som inte är insatta i hästvärlden så är hon alltså en shetlandsponny..och "vanliga" shetlandsponnyer är en tungt kriminellt belastad ras....de är liksom hästarnas Bandidos och maffia.Riktiga rötägg faktiskt....Lömska,uträknade,elaka och de existerar ENBART för att plåga och göra livet surt för små skitungar om dagarna. På nätterna röker de på och hittar på nya elakheter och försöker klura ut hur de bäst ska kunna rymma ut ur hagen för att kunna äta sig såååå fördärvade så att INGA sadelgjordar i världen räcker runt dem....Men det spelar ingen större roll för det går ändå inte att rida på dem för de bockar,sparkar och försöker ständigt skava av sin ryttare mot närmsta träd...och när offret väl har dråsat i backen så kan man va säker på att de backar tillbaka och TRAMPAR och BITER på dem också!

Men OM ni mot all förmodan skulle få tag på en buddistmunk,återfödd till en Bonnieponny så släpp henne aldri! Lova!

  


 
 
Anna

Anna

26 september 2009 20:14

Behålla henne kanske?? Hihi... söta Bonnie Ponny!!

http://www.sunnemo.blogg.se

 
Ingen bild

Cilla

26 september 2009 20:30

Mmm...tillåmä Håkan är svag för skrället! ;)

 
Ingen bild

Erika

26 september 2009 21:40

Men Cilla då!!!

Nu vet ja då inte va du har hållit på med för monster hahaha Såna fördomar =/ Alla mina shettisar har varit alldeles underbara ju ( håller fingrar i kors) O du har väl mött lilla smulan , du vet väl att det blir en liten Smula till sommaren som troligen ä till salu =D Ifall du kommer på att ALLA shettisar är gudomliga ju!! Kvittar va Håkan säger hahha

 
Ingen bild

Cilla

26 september 2009 22:13

Döh, jag skulle antagligen kunna göra mååånga timmar hos nån psykolog pga alla sketna shettisar i mitt liv....djävulens avkomma!!!! Ungefär samma skrot å korn som Jack Russels och kortväxta män...;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cilla - 29 juni 2017 21:49

En sorgsen och märklig dag idag.  En vän sen 20 år har gått bort..bara 57 år gammal tyvärr och idag var det begravning. Vi tog motorcykeln upp till Gustav Adolfs kyrka och på ditvägen passerade vi så många barndomsminnen. Platser där jag och mina små...

Av Cilla - 7 oktober 2016 12:08


Min man sa häromdagen efter ha läst nått gammalt inlägg här...- Faan,älskling...när du bloggade va du inte så jävla bitter, du hatade inte folk lika mycket då..eller..Ja, du hade ju humor iallafall! Uppmuntrade och fina ord från nån som man delat l...

Av Cilla - 10 februari 2015 08:24

     Så här ser det ut hemma hos mig...autobahn för alla fältharar i Förby!!! Nu tänker säkert ni lägenhetsboende rovdjursromantiker att....åååh va gullit å mysigt med små gulliga pluttehare rumpor som hoppar omkring å äter en liten hötuss här och...

Av Cilla - 10 februari 2015 08:02

Ja...ja vet att det är glest med inlägg här men tiden räcker inte riktigt till. Nytt år ny start! Börjat med lchf så nu måste man fota VARJE gång man lägger nått på tallriken å lägga ut det på fb och instagram. Även börjat på gymmet, köpt nya träning...

Av Cilla - 31 december 2014 20:09


Säger mer än gärna byebye till 2014....ett skitår utan dess like! Förlorat så mycket å så många.....     ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards