Alla inlägg den 6 september 2009

Av Cilla - 6 september 2009 23:44

Takida har släppt ny skiva...Too Late är favoriten just nu men alla  låtarna är bra faktiskt. Ska försöka se dem på Nöjesfabriken i höst, 20 nov har jag tänkt.  Såg att sångaren har skaffat två helarmar med bläck nu också så då ser de ju inte riktigt så menlösa ut längre iallafall :) 


http://www.youtube.com/watch?v=AC-4qy4BGXk&feature=related


Av Cilla - 6 september 2009 23:26

blev det på baksidan överarmen i lördags när vi tog en tur till Torsby.. Ray la även till lite  japanska skuggor på min sleeve och nu är den nästan,nästan klar. Ont som satan gjorde det,men det har jag förträngt alldeles tills nästa gång, jag lovar. Tack Ray för den och även för förtroendet att få karva lite i dina revben :) Ray fick en bulldog siluett och texten Hell Hound on my trail att matcha den med av mig( har tyvärr ingen bild på den).

Av Cilla - 6 september 2009 23:14

Håkan kom och frågade om jag visste vad som hänt med plommonträden. 

-De ligger ju på gräsmattan!

Vi har ganska små plommonträd,eller krikon heter de tydligen,de är lite mindre än plommon och lite bittrare i smaken.  Jag gick ock kollade...men jävlar...de var så fulla av frukt så träden var på vippen att brytas av närsomhelst. Hämtade en hink och så fick vi plocka, å plocka....och hämta en hink till och plocka lite mer. Vad gör man av 30 liter krikon??? Vin såklart....eller? Inte fan vet ja men jag får väl åka å köpa socker å jäst imorrn så får vi se vad det blir...Förslag mottages gärna :)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards