Alla inlägg under maj 2008

Av Cilla - 1 maj 2008 13:27

Jag måste börja planera för vår semester! Vi brukar åka bort en helg om året på westerntävlingen på High Chaparall, det är det längsta vi  kommer  hemifrån. Förra året så passade mitt syster hästar,hundar,katter och lilla Isabelle och så lycklig som hon var för att åka hem till sin lägenhet i stan på söndag kväll tror jag inte jag har sett nån.Rufsig i håret och vildögd sa hon bara,

-HUR STÅR NI UT!!

Jag tror hon fortfarande har mardrömmar och svår ångest över den helgen. Henne kan jag nog inte lura hit i år igen så vet jag inte hur vi ska lösa det.


Nio kusar som visserligen går på grönbete men som ska ha  tillsyn,kraftfoder, vatten och insektsmedel vare dag. Tre galna hundar,två katter och en treåring. Listorna över allt som måste fixas är lååånga och för en "normal människa"  kan det nog kännas övermäktigt och rent idiotiskt antar jag. Å INGEN vill vara hundvakt åt en bulldog konstigt nog...

Kanske kan donera en njure eller nåt som muta....

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards