Alla inlägg den 6 juli 2009

Av Cilla - 6 juli 2009 22:25

Håkan och jag ska campa..Belle har åkt till Edebäck en sväng så nu drar vi! Jag älskar ju verkligen att leva friluftsliv (fråga min man),tänk att få sova i naturen,helst i tält. Att vakna mitt i natten å frysa som en hund,alla kläder och sovsäckarna är fuktiga,grus,barr,myror och kottjävlar. Ont i magen för maten som du släpat med i kylbagen har blivit dålig. Hundarna som flåsar och skäller på minsta jävla ekorre som släpper sig....Neeej fyyy faaan, ja hatar allt sånt!!

Vi har bara slagit läger 5 meter bort,i Isabells rum, jag har nämligen(efter ENDAST 10 år) fått tummen ur och ska måla om vårt sovrum och tillika sängen. Det var det första vi sa när vi var och tittade på huset...fy,vilket fult rum. Det ser ut som en bastu eller nån fucking fjällstuga. Fulfuru överallt!!!! Det smakar faan kåda i käften när man går in där. Men nu ska det bort,äntligen!! Vitt,vitt,vitt ska det bli å det ska bli så skönt..

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards