Alla inlägg den 24 juni 2009

Av Cilla - 24 juni 2009 23:00

Idag var det varmt å gött. Klippt gräsmattan åxå så det blev extra hett så när Håkan kom hem så ville Belle och jag bada. In med Biffen i bilen för han är ju också ett blötdjur (bildspel kommer på det) och drog iväg till Visten. När vi kom dit så hade solen gått i moln och dessutom var det hela fyra personer till där och då vägrar jag bada. Belle och Biffen var dock inte blyga utan slängde sig i direkt. Jag blötte ner mig till knäna och imorrn lovar ja bada om det är folktomt då vill säga för temperaturen var det inge fel på.


På vägen hem så skulle Håkan ha tidningen så det fick bli en tur till Deje,å halvvägs därifrån så råkade det ju va auktion... Mohaahha...me like! När vi till slut kom därifrån så hade jag ju som vanligt ropat in halva jävla auktionen och bilen blev proppfull! Fyra barstolar för 20 spänn, en lampa med tingeltangel 20:-,två pilates bollar för 20:- ( de va faktiskt Håkans ide), Två stora porslinsamplar för 20:-/st,en skitfin stor tavla med en ros för 60:-, fyra st rosljus för 20:- och så fick Isabelle en leopard mjukisstol och ett rosa sopset för 20 spänn styck.

Allt var nya grejer från ellos och bara barstolarna såg jag kostade 1200:- i katalogen så det var ju ett fynd.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards