Alla inlägg den 17 juni 2009

Av Cilla - 17 juni 2009 08:22

My god!!! Funkar snarkplåster på bulldogs tro?? Het plötsligt har jag TRE snarkare i sovrummet..å den minsta, Biffen är absolut värst. Han ska dessutom ligga VÄLDIGT nära mitt öra också. Håkan och Nelly å Biffen i en symfoni av oväsen varje natt... tror jag flyttar ner i källaren ja.

Av Cilla - 17 juni 2009 08:04

kom det i morse 05.45.  Håkan skulle bara åka bort till hagen för att kolla vattnet hos Zanna och Maggie och bara av en slump så kollade han mjölken på Maggie. Hon var beräknad att föla i början på juli så vi har liksom inte börjat checka henne jättenoga än. Nu var den plötsligt kritvit!!! Shit... bara att plocka hem töserna och placera Maggie i fölboxen med kameran. Hon trampade runt och verkade lite orolig men inte förrän tidigt i morse fick hon värkar. Ut kom en redig pöjk, tyvärr HELT utan tecken och fläckar men med en guldfärgad päls. Maggie blev helt slut efter förlossningen och la sig ner en bra stund men fölisen var snabbt uppe på benen och letade mat.

Efter en timme så var han både äten och sketen och bägge mår bra. Nu ska jag hinka i mig lite kaffe och sen ska de få gå ut i hagen och förhoppningsvis få lite sol på sig.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards