Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Cilla - 9 juni 2009 19:49

på dagis har vi varit på idag. Belle var smörblomma och sjöng så gulligt med de andra barnen så det var nära till tårarna. Mormor,gammel-morfar John  mormor Britta och moster Helena åkte ända från Hagfors för att få se den lilla trollungen. Man blir sååå stolt!

Av Cilla - 9 juni 2009 11:41

Åldernoja,kris kalla det va fan man vill men inte fan är det roligt att bli äldre?  Hade ju som sagt återträff i lördags och nu översvämmas hela facebook av kort på en gammal rynkig människa i mina kläder och med samma frisyr till å mä!! Vilket jävla sätt, och taggad med mitt namn är hon också...

Jag har alltid avskytt kameran och kameran avskyr mig.Finns det nån motsats till fotogenique så står mitt namn som  det i ordlistan. På ALLA jävla kort har jag nån konstig grimas,dubbelhaka och sneda tänder.

Man vill ju bara ringa närmaste klinik å boka tid för helrenovering...you name it och jag är på !!! Sug ut där,fyll ut här, lyft där, skär där,sträck här! Blekning,färgning,vaxning,botox,silicon,laser jag bangar inte! Push up,slim in,spray on osv.. Eller också så åker jag upp till Ray och fyller resten av kroppen också med bläck. ;-)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards