Alla inlägg den 26 augusti 2008

Av Cilla - 26 augusti 2008 12:08

regn, och åter regn. Häst stackarna möglar bort snart känns det som, fy.  Jag har plockat fram raggsockorna och benvärmarna nu, bara att invänta vintereländet. Belle däremot har inte ärvt sin mors frusenhet utan vill fortfarande gå i sommarklänningar och barfota. Brr, skulle vilja bo i lägenhet i stan utan djur, från oktober till april känner jag, gud va enkelt. Slippa snöskottning, vedbärande, mockning och allt annat jobbigt. Men är man korkad så är man.


Vi var och hälsade på Leya i helgen och hon har det så bra. Nu är Slogman och hon som ler och långhalm , tjurarna däremot ville hon inte umgås med så de har fått flytta till en annan hage. Pia och hon har varit ute på skogspromenader tillsammans med Slogman och Linnea och hon har skött sig kanon så det känns ju bra.


I eftermiddag så åker Håkan och jag till Varberg på en tripp men jag törs inte skriva varför än förrän allt är i hamn. Så det talar jag om imorrn, uhh vilken rysare va...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards