Alla inlägg den 18 augusti 2008

Av Cilla - 18 augusti 2008 14:23

Idag har jag gjort ny hage igen. Pytte och Tari får ta den sista hektaret med fint nytt gräs. Belle tröttnade på att gå med runt efter ett tag så hon ville sitta kvar i bilen tyckte hon. Ok,drog ur nycklarna och så fick hon och bulldoggen sitta i bilen eftersom jag var inom synhåll hela tiden.

- Nu hittar ni inte på nått jäkelskap utan sitter snällt och väntar på mamma då?

- Mmm,säger Belle.

Jo,tjena. När jag kom tillbaka så luktade det väldigt starkt när jag öppnade bildörren. Ungen ser ut som en geisha med knallröda läppar. Händerna och kläderna likaså. När jag föser undan bulldoggen så är hon röd målad på hela bakdelen. Belle har fått tag på en lackpenna som man har och fyller i stenskott på bilen.

-Det var Nelly! säger en såå oskyldig liten klåfingrig tös. Nähä?


Har varit och lämnat in bilen idag igen för byte av fläktrem m.m Håkan hann dit före mig och Belle och när vi kom fram så sitter han på parkeringen och gullar med en liten hundvalp och inte vilken som helst utan en liten Welsh Corgi tjej på 11 veckor. Det sötaste jag har sett på länge. Vilken otur för honom att han skulle träffa på den då för nu är han också fast (han skulle inte erkänna det ens under pistolhot men jag vet.....)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards