Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Cilla - 16 januari 2013 08:55

Håkan håller på å trycker upp egna t-shirtar med sina foton på. Skithäftigt..vi var till tryckeriet i går och kollade på två provtryck. Ser bra ut eller va säger ni? Modellen på första tischan är Lilie    

 


Av Cilla - 16 januari 2013 08:26

Skulle ha ett par nya startkablar eftersom de andra var uppbrända. Startkablar är väl nästan ett måste i varje bilägares ägo eller? Vart köper man ett par startkablar då....hmmmm..på macken kanske eller om man ändå har vägarna förbi Karlstad så kan man ju ev gå in på....ja just det,Biltema.BIL tema....BIL grejer menas det ev..kanske..eller??? Jag åkte alltså in på BILtema.....i entrén på BILtema möts man av en fullsize plasthäst i full mundering,täcke,grimma,transportskydd,longerlina samt div hinkar hönät och borstar. Hmmm...näää Granngården(fd Lantmännen) ligger längre ner på samma gata tror jag bestämt så jag har INTE gått fel. Rotar mig iallafall fram bland män i reflexjackor och graningekängor ( faktiskt att föredra från i somras  när halva Grums var där i foppatofflor och onepiece iallafall) men att hitta nått man faktiskt behöver till BILEN på BILtema är ju som att bita sig i arslet. På väg fram till sökdatorn så hittar jag en perfekt hundsäng till Biffen...

 

Hittar även en vattenbalja till hästarna,pennor till Isabelle och div annat småplock. Hittar sen en sökdator och plinkar in S-T-A-R-T-K-A-B-L-A-R.....Tre alternativ i olika längder kommer upp...och efter samtliga står...håll i er nu...UTGÅTT UR SORTIMENT!!!! WTF???? Jaja..jag skulle ju ändå till Granngården å köpa spån och finns det inte startkablar där så finns det GARANTERAT på Ica   



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards