Alla inlägg under mars 2012

Av Cilla - 8 mars 2012 20:47

Vi blev bjudna på midsommarbröllop, Katarina och Jonas ska gifta sig. Två av de snällaste,goaste människor jag nånsin träffat tror jag bestämt så det ska bli mycket trevligt. Håkan ska även agera bröllopsfotograf för första gången  . Det blir ett mc-bröllop med kortege och party efteråt.

   

Av Cilla - 2 mars 2012 21:13

Följ min lillasyster på VF där hon kommer blogga i hundra dagar! En utomordentlig bloggerska  om jag får säga mitt..Å det fååår ja!! Klicka på länken nedan.

http://www.vf.se/sport/ovrig-sport/bloggen-som-hjalper-dig-att-komma-i-form

 
Bilden saxad ur VF.

Av Cilla - 2 mars 2012 20:13

Mku i Hagfors ska sätta upp en Grease musikal nu i vår och Håkan blev tillfrågad att ta korten till affichen. Vi fick genom kontakter tag på en man som har ett flertal 50 tals bilar och ett redigt garage!  Ohh..Cilla va lycklig   fånflina mest hela tiden och var bara sååå glad att få träffa en sån människa med så mycket kunskap och driv som kan renovera dessa UNDERBARA gamla klenoder till absolut toppskick!! Frågade om jag fick flytta in i garaget faktiskt...

 

En Buick Roadmaster -58 på bilden.

Jag hämtade Belle på fritids innan och sa:

- Idag ska vi och ta kort mä några 50-tals bilar och så ska du få träffa huvudrollinnehavarna i musikalen Grease.

-Åhhh,det är så roligt att vara erat barn mamma!!!!! utbrister ungen och kramar mig

Mmmmhuu....undrar hur länge hon tycker det ja..  

När vi var klara med fotograferingen och var på väg hem så fråga hon va filmen Grease handlade om så jag lovade  att hon skulle få se den....å efter det så har hon sett den tre gånger  till da. Ungen är HELT såld på världens töntigaste film liksom  sååååå kan det gåååå!

Av Cilla - 2 mars 2012 19:50

Biffen bara ÄLSKAR sleepovers! Äta godis,popcorn,bullar och titta på film liksom. Åhh ni har ingen aniiiing om hur mycke småtjejer piper och skriker när man trampar på dem,rappar dem med svansen,dreglar på deras rosa pyamaser och petar dem i magen! Ohhhh vilken total bulldog(o)lycka!!!

   

Av Cilla - 1 mars 2012 23:18

Ett måste i varje riktig jägares hem!!

 

Nu till den STORA frågan.....finns den med skadskjutna vargar?????

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards