Alla inlägg den 16 mars 2012

Av Cilla - 16 mars 2012 10:07

Har fått för mig att jag ska köpa mig en ny väska. Ni som känner mig ser mig väl inte som nån som går runt med handväska direkt men jag har faktiskt en! En TURKOS...efter som det är min favoritfärg (beställde en ny telefon i förrgår och det fick bli den nya Nokia mest pga att den fanns i turkos faktiskt  )  och den är stor och regäl efter som jag ALLTID har mitt skissblock+ annat smått och gott i den.  Men det är en tygväska och turkos är ju ganska svårmatchat, den har dessutom rosa handtag och en halvnaken Betty Boop på också så jag kanske ska låta min 7 åring ärva den istället.  Hittade en röd skinnväska i Munkfors som dessutom var på halva priset (200:-) och jag skulle väl ha varit och köpt den i två veckor typ men det kommer ju ALLTID nått emellan när man är i studion . Igår så fick jag fem minuter över så jag traskade dit.

-Nej,tyvärr! Den sålde jag imorse...säger Mia.

Meeen faaaaaaaaaaan! Kollade i hyllorna och hittade en annan som va skitsnygg...650 pix! Nu tycker ni att jag är JÄVLIGT löjlig jag vet,det är ju inte direkt en Birkin från Hermes som kostar 150 000!!!

 

Men att JAG skulle spendera 650:- på en väska....det tål ju att tänkas på. Fatta att för de pengarna så får jag både den bakre sandplåten till Mustangen OCH en ny batterihylla liksom!!!  Det handlar ju om att prioritera   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards