Alla inlägg under april 2011

Av Cilla - 15 april 2011 10:22

Oj, va många olika häftiga raser det finns av höns! En del är ju helt sanslösa..

           

Vackra,eller hur? 

Hittade även ett designat hönshus på nätet...mycket stiligt men det känns väl lite väl fancy på Åsen kanske   

 

Av Cilla - 14 april 2011 23:14

Det är inte lätt att bli pappa inte.. man väntar...

 

och väntar...

 

och väntar lite till och man kan ju inte göra så mycket annat liksom..

 

Å så tillslut så hör man hur det piper i barnkammaren  

Jaa..lilla Agda håller på att få en hel bunt med pipungar. Sååååååå söta små gullungar! Gissa om Belle blir lycklig imorrn när hon får gå ut och hälsa på dem!  

Av Cilla - 9 april 2011 21:05

Håkan har köpt sig en ny bil...eller ny å ny en -62.ALLT annat  än ny alltså!! Men han är nöjd som en skitunge på julafton med sin turkosa amazon   

 

Av Cilla - 8 april 2011 20:59

Min blogg fyller 3 år idag! Helt otroligt va åren går. Bloggandet går ju upp och ner men jag tycker väl att jag har hållt i ganska bra iallafall. Så fort jag har en lugn stund så börjar ju huvvet gå varmt och så måste jag skriva lite. Jag tycker det är liiite jobbigt att länka ut min blogg på fb osv..vet inte riktigt varför,man skriver ju så att folk ska läsa eller? Jag har nog en ganska liten, trogen skara som läser..inbillar jag mig iallafall och jag tycker det är trevligt när ni lämnar kommentarer! Andra snubblar väl in av en slump och fattar nada I guess,men men jag står ut med det åxå!  Tack iallafall till er som läser min dagbok och delar en liten del av mitt veliga liv! Happy Birthday blöggen!

 

Av Cilla - 7 april 2011 22:00

Min nya tatuering(ar)har jag ju inte visat er...

  

Den betyder så oerhört mycket för mig...jag hade ju den texten på min vägg när min guldfisk fick njursvikt och vatten i knäna liksom...så det känns fint  

Lär dig livets stora gåta...älska,glömma och förlåta. Jag älskar väl ibland,glömmer ALDRIG och har otroligt svårt att förlåta   Men snyggt blev det ju iallafall!


Av Cilla - 6 april 2011 21:40

Va i Sunne idag och skulle köpa skor till Belle och en doppresent. Var in på en garn/barnaffär och hon som ägde den hade virkat bakelser och prinsesstårtor. Såååå jävla söta!!

 

Belle ville gärna ha sådana och det fanns ju beskrivning att köpa...och garn. Gissa om mormor och gammel mormor kommer att få virka nu da    för jag kan det INTE!

Av Cilla - 6 april 2011 21:06

Skulle ha grillat tigerräkor idag men fick inte tag på några så det fick bli bläckfisk.

 

De ser ju inte så aptitliga ut kanske...å i ärlighetens namn smakar de väl inte så mycket heller men det gick väl ner. Till det så fick det bli en cider.. en Urban   

 

Av Cilla - 3 april 2011 12:25

på det här stället är ju inte som alla andra kanske...lelltuppen Jax var med ute i vårsolen häromdan. Han satt med på trappen och åt muffins tillsammans med Biffen och oss,la sig på dörrmattan och solade och provade sen att åka i pulkan som precis tinat fram

 

På tal om tuppar så köpte vi en räligt fin hängare i måndags åxå..

  

och när vi fortfarande talar om fågelfän så ligger lilla Agda på ägg! Om ca 15 dar bör vi ha 6 st små kycklingar pipandes i hönshuset om allt går som det ska 

och på tal om ägg så väntar nog Biffen på en överaskning idag ,eller rättare sagt TRE! Han snodde nämligen ett kinderägg ur handlingspåsen igår,åt upp det MED folie,leksak och plasthöljet och allt   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards