Alla inlägg den 19 april 2011

Av Cilla - 19 april 2011 22:11

Fick en trevlig hälsning från Sylvia,Honey och lilla Oscar i nere i Skåne idag! Honey sköter sig också fint som ni ser.

 

Honey är vår uppfödning efter Maggie och hon blir tre år i år   

Av Cilla - 19 april 2011 21:32

Zanna sköter sig mycket bra på ridbanan,hon är väldigt lyhörd och lättlärd. Å SNÄLL..inte bockat,sparkat eller bråkat en  enda gång när jag sitter på ryggen utan är som en gammal valack. Igår va Belle med och knäppte lite kort..

    

Sen så fick Belle provrida lite åxå.

 

Av Cilla - 19 april 2011 21:18

Blomster och vackra saker idag!  Köpte en sååå fin klocka uppe på Annas papper och prylar(gamla Far Inn) i Munkfors idag...redigt stor va den åxå så den hamnar nog i studion. Cupcake klocka   bara 260 riksdaler!

 

När vi kom hem från studion så tog Belle och jag fyrhjulingen upp till skogen för att plocka vitsippor som jag såg imorse..

   

Jag har HELT missat tussilagona...men ärligt är de ju inte så snygga och luktar äckligt så det gick bra ändå liksom!

Sen planterade vi penseér och violer i fina färger

      

Hade självklart med min ständiga följeslagare,lelltuppen Jax och han tyckte blomstren såg MYCKET välsmakande och fina ut tyvärr!

 

Han nappade åt sig åtskilliga blad så nu får de stå högt upp på trappräcket så han inte når dem. 


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards