Alla inlägg under mars 2011

Av Cilla - 2 mars 2011 14:49

Skulle så gärna vilja ha ett riktigt växthus. Ett sånt här vore ju drömmen..

  

Eller va tycks om den här skönheten?

Ojojoj va stort och stiligt,samtidigt som jag skulle få bort en hel del av den förhatliga gräsmattan som gud glömde da!  

Jag skulle gladeligen nöja mig med ett sånt här faktiskt..

Meeeen..så har vi det här med bulldog säkrat   ,för hur många växthus står emot 110 kg bulldogs som kommer i hundra åttio utan att se sig för???Jaja,skratta ni,men det är ingen lek! Både bilar, hästtransporter och byggnader, storlek mindre har fått sina törnar ska ni veta...

  

Den här grabben hade senast igår två svarta ringar på sidan av magen efter närkontakt med avgassystemet på bilen.

  

Hittade det här på blocket igår däremot....sketsmart (och snyggt), byggt av gamla altandörrar( sedär..miljövänligt åxå) och med ett enkelt plasttak   

Fönstren är ju precis i bulldogsnos höjd också så de kan stå å dregla på rutorna! Ska bara leta upp en sisådär 14 dörrar då...  

Av Cilla - 2 mars 2011 11:40

VARFÖR,varför...ska man träffa på människor som man verkligen inte vill möta , när man har en bad hair day och inte har ens har kepsen på sig??? Lägg även till arbetskläder,VÄRLDENS största,bylsiga jacka och ett par nergådda fula uggs med hundhår på. YES!!   

  

Missförså mig inte nu..de här två    som jag mötte häromdan vill jag ju ABSOLUT inte träffa på ens om de var de två sista varelserna i världen men OM jag nu nödvändigtvis måste springa på dem igen så vill jag åtminstone va snygg när jag gör det   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards