Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Cilla - 9 mars 2011 18:41

Nålar ju dagarna i ända och ibland kommer jag ihåg att ta kort också...väldigt sällan jag lägger ut några dock. Mycket stor variation på det man gör,när man har studio på ett sånt litet ställe så får man verkligen göra allt och inte bara typ old school eller new school iallafall  . Det jag märker nu är iallafall att ALLT tydligen kommer tillbaka....tribaler och trampstamp på 18-20 åringar,delfiner och indianer likaså. Det trodde man ju aldrig va? Har även måååååånga förfrågningar på coverups..

  

Före...

  

och efter.

Är jävligt trött på förfrågningar från folk som har varit till "hemmapulare" som förstört dem och vill att jag ska fixa till dreten kan jag säga(OBS,bilden ovan är INTE en sån) det börjar bli mer än tjatigt faktiskt.


Annars är det barnnamn och texter som står högt i kurs..

  

Typsnittet på den här ser ut som att det är lite fläckigt och ojämt och jag tyckte det va snyggt faktiskt..


Stjärnor är fortfarande på tapeten också..

  

Rosor funkar ju alltid...

    

Lite påbyggnad på en gammal tatuering kan man ju också göra..

  

Eller bara nått litet...

  

Eller nått riktigt färgstark kanske  

  

Huvudsaken är ju att man gör nått...för fyyy va tråkigt livet skulle va utan bläck!!  Eller hur???


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards