Direktlänk till inlägg 17 mars 2011

Vill ha!

Av Cilla - 17 mars 2011 20:04

Var i Sunne en sväng igår för att inhandla lite pennor och presentkort till studion och tog även en tur till tobakshandeln som har STORT utval av tidningar. Köpte tyska tatueringstidningar..de är ruggit bra faktiskt och inte alls så jävla photoshopade som de svenska är. Rekommenderas verkligen!

Sen tog vi den obligatoriska svängen till Lekia till Belles stora lycka och efter det så blev det Garderoben. Där säljer de Odd Molly kläder...VILL HA!! Stod å dregglade,ojade och suckade lääänge! Tillslut så tog Håkans tålamod väl slut...

-Men ärligt!! Skulle du stå och tråna så där om samma trasor hängde på HM??

Njaa..kanske inte  men bara för de heter Odd Molly och kostar 3499:- för en tunika så vill man plötsligt bara äga en liksom. För helt ärligt...NÄR sätte jag på mig klänningar med volanger,söta små blommtryck,spets och rychpych??

Det är ju INTE min stil överhuvvetaget! VARFÖR har jag ett fruktansvärt ha begär då?? Varför skulle världen bli en trevligare plats om jag skulle fjolla runt i  en skir sidentrasa (100% säkert att jag skulle sprätta tatueringsfärg på den inom en halvtimme) med blommor på som kostar mer än begagnad bil årsmodell -95? Ingen jävla aning.. men jag köpte faktiskt en "kopia" på Kappahl för nån månad sen ...använder ja den då frågar ni? Näää...känner mig utklädd i den och den sitter ju som en säck!  Meeeen...vill ja enTardididel Tjotaflöjti vridtunganavdig Odd Molly dress ändå? Jahahahaha...jävla pucko..ja vill ju dä!!  Jävligt bra marknadsföring eller vaddå??


Jag sket i allafall (läs hadde inte råd) i klänningjävlarna och gick till Lindex och köpte mig en farfarströja! Det är min stil dä!!   

 
 
Ingen bild

lilo

18 mars 2011 02:35

Förstår dig precis! Knäckta näckar och ömma ryggar uppfanns inte när vi lärde oss jobba. kanske det är så att din kämparvilja och starka vilja ligger 20 år baks i tiden. Vet vad du menar att vi inte klagar så mycket utan vänjer os in i situtioner som dagens unga inte förstår, de flesta är ju utbrända innan de ens fåt jobb. Du är en kämpe och det hedrar jag dig för! Massakram från kusinen som älskar dina blogginlägg!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cilla - 29 juni 2017 21:49

En sorgsen och märklig dag idag.  En vän sen 20 år har gått bort..bara 57 år gammal tyvärr och idag var det begravning. Vi tog motorcykeln upp till Gustav Adolfs kyrka och på ditvägen passerade vi så många barndomsminnen. Platser där jag och mina små...

Av Cilla - 7 oktober 2016 12:08


Min man sa häromdagen efter ha läst nått gammalt inlägg här...- Faan,älskling...när du bloggade va du inte så jävla bitter, du hatade inte folk lika mycket då..eller..Ja, du hade ju humor iallafall! Uppmuntrade och fina ord från nån som man delat l...

Av Cilla - 10 februari 2015 08:24

     Så här ser det ut hemma hos mig...autobahn för alla fältharar i Förby!!! Nu tänker säkert ni lägenhetsboende rovdjursromantiker att....åååh va gullit å mysigt med små gulliga pluttehare rumpor som hoppar omkring å äter en liten hötuss här och...

Av Cilla - 10 februari 2015 08:02

Ja...ja vet att det är glest med inlägg här men tiden räcker inte riktigt till. Nytt år ny start! Börjat med lchf så nu måste man fota VARJE gång man lägger nått på tallriken å lägga ut det på fb och instagram. Även börjat på gymmet, köpt nya träning...

Av Cilla - 31 december 2014 20:09


Säger mer än gärna byebye till 2014....ett skitår utan dess like! Förlorat så mycket å så många.....     ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards