Alla inlägg den 19 maj 2009

Av Cilla - 19 maj 2009 15:39

Skulle gå över åker med Belle och hundarna förut för att kolla till Pytte,Maggie och Sonny på betet. Solen råkade titta fram precis så det blev lite varmt en stund,kanske mest för att jag hade långkalsonger,raggsockor och foppatofflor på mig. Hade även hittat min fina pippigula sommar kjol på övervåningen så den hade jag över långkallingarna så jag inte skulle tappa bort den. Min man tittade på mig när han var hemma på lunch och frågade om white trash modet var fortsatt inne... Hans dotter som brukar ha stenkoll annars klädde sig nämligen själv igår när vi skulle iväg och handla och det var ett underbart sammelsurium av zebrarandigt,prickigt,rutigt och foppatofflor till det.

Därför åkte brallorna,raggisarna och tofflorna av,å vad ser man då? Jo,att raka benen var inte igår! Hade köpt sån där "spray on" hårborttagnings skum så jag rotade fram den och började spraya. Satte foten i handfatet och brände mig som satan på alldeles för varmt vatten så jag spraya ner halva badrummet inkl handdukarna och min dyra keps i bara farten,men den var ju full av hundhår så det kanske funkar på den också..


När benen väl va vita av skum så började det svida som hell, läste bruksanvisningen å där stod det att man ABSOLUT inte fick använda den på ärr,skönhetsfläckar (va fan ä skönhetsfläckar???) osv...Jag har ju ett ärr på halva smalbenet efter min närkontakt med guldfiskskålen för hundra år sen och skönhets fläckar...räknas tatueringar till det tro...aj da!  Väntade iallafall i tre minuter och sen skrapade jag bort skiten. Det funkade väl sådär kan jag säga...fick en tuppkam kvar längst med hela smalbenet så jag fick ta Håkans rakhyvel ända. När jag va klar så var bägge benen grisskära

och sved och när vi gått över åkern så gick solen i moln åxå så jag höll på att frysa ihjäl...Där får man för att man gör sig till :))

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards