Alla inlägg den 16 maj 2009

Av Cilla - 16 maj 2009 20:05

Ja bara undrar....har aldrig varit allergisk i hela mitt 35 åriga liv...men nu helt jävla plötsligt kliar ögonen så det brinner,näsan rinner och det känns som huvudet håller på att sprängas...Que!!!! Har lånat Håkans allergispray och käkar panodil .

 Låg raklång på gräsmattan förut med Nelly bulldog på armen och då slog det mig plötsligt, om man kan få en allergi så kan man väl få flera! Tänk om jag skulle bli pälsallergiker!!! Va fan skulle jag göra då? Visst ibland känner man ju att man skulle vilja ha ett vanligt liv,kanske bo i stan,i lägenhet,utan djur,inte mocka åtta boxar varje dag,inte spendera ALLA semestrar i bilen med transport och häst på väg till nån hingst eller på tävling men ändå. Vad skulle jag göra....Jag har ju ändå mockat skit i 20 år (tack snälla Mia för det uppvaknandet) så det är ju liksom det man kan....vad skulle man byta ut det mot? Vad gör "vanliga" människor? Vad skulle man göra istället? Spela golf? Titta på TV? Fika? NEEEEEEEEEJJJJJ!!!! INGEN FUCKING ANING!!  Eller tänk om jag skulle bli dammallergiker!!!! Då skulle jag ju va tvungen att STÄDA varje dag....ännu värre!!

Av Cilla - 16 maj 2009 19:44

Det har varit full fart på lillprinsen idag, men lika fort som man kan galoppera och vända så blir man fort vääldigt trött när man är liten... Å när han inte sover eller galopperar så äter han, herre min gud va han vräker i sig. Så Tari ser ut som hon har gått på samma diet som alla hollywoodstjärnor som också är pinnsmala två timmar efter de fått barn. 



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards