Alla inlägg den 19 juni 2008

Av Cilla - 19 juni 2008 15:24

Har varit och bortstat,vattnat och pratat med mina vackra kusar.Harmonin och lugnet i hagarna är total, de trivs så bra med varandra och livet känns det som. Ställde ut varsin mineralbalja till dem och Tari åt så det löddrade sig i munnen.Lotta och Zanna däremot såg genast andra andvändningsområden än att bara äta av den.Den fungerade väldigt bra som fotfil och stampa takten på den gick åxå bra.Jag fick ställa den i ett bildäck så de inte skulle sparka ner den i diket,men jag får nog gå tillbaka och kolla lite senare för om jag känner de där två rätt så skulle jag inte bli förvånad om nån av dem har däcket runt halsen innan kvällen.

Av Cilla - 19 juni 2008 10:01

Jill brunstar... om hon inte är dräktig nu (ultraljud på måndag) så ger vi upp, frimärkssamlandet känns ännu mer lockande. Det känns helt normalt att det ska regna midsommar, vinterkläderna hann jag ju ändå inte plocka undan. Kom precis hem från att ha jobbat 24 timmar och håll på att trampa i två kilo hundskit som Tim lagt på köksgolvet. Måste städa hela huset och sen tillbaka ock jobba natten i natt igen. Livet leker och man blir lycklig av djur............

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards