Alla inlägg den 22 november 2008

Av Cilla - 22 november 2008 23:33

Pappa och Gitta ska flytta till mindre lägenhet och måste därmed dra ner lite på möblemanget. Kanon för oss här på Åsen som får byta ut lite(eller jävligt mycket förresten) skräp. Värsta home makeovern a la Förby. Ny bokhylla,vitrinskåp,skänkar, byråer,fotöljer,bord och sängar =guld för några som bara lagt alla sina pengar på hästkräk med tillbehör i alla år. Tack så mycket!


Isabelle har idag träffat en liten pojkvän till pappa Håkans STORA förtret. Det blev till och med en hejdå puss när han skulle åka hem. Det blev ju inge lättare för pappsen att han är en munkförsing heller kan jag säga.

Av Cilla - 22 november 2008 09:53

Belle tycker det är dags att skriva önskelista till tomten (trots att jag har hans direktnr i mobilen).. så jag gör också det.


# En häst/hund/kattvakt i en vecka så att vi kan åka till nåt varmt ställe.

#En fyrhjuling med kärra så att jag sliper slita ut kroppen ännu mer med höbärande och skit körande.

# En ny skoteroverall då den andra, efter 17 års lång och trogen tjänst så hastigt gick bort förra året.

# En ny mobiltelefon eftersom min har fått fnatt.

# Ett par nya (pimpade)raggsockor och sen inge mer....snälla tomten.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards