Alla inlägg den 4 oktober 2008

Av Cilla - 4 oktober 2008 15:28

I fredags så var det dags för årets frisör besök. Det var med MYCKET ledsna ögon och en lååång suck som Cilla (frisören heter samma som mig) konstaterade att det var ett tag sen sist.

-Jaha,det är så slitet att jag skulle behöva ta fram rakapparaten och raka bort rubbet.

Lite skamset fick jag väl lov att hålla med,men va fan hur ska man ha tid att springa å klippa sig var och varrannan vecka. Man har ju annat att göra.

-Hur mycket frisyr vill du ha? Vad gör du med håret när du gör det i ordning?

Plattar du det och har i produkter?, frågar Cilla smått desperat.

Que? Gör det i ordning? Man har väl keps eller hästsvans!

När hon var klar med eländet såg det ut som nån hade rakat en jak eller nått på golvet.

-Ska jag ha i nånting i håret eller ska du tillbaks till dyngstacken med en gång eller? ,säger hon uppgivet.

Jag tar en rövare och säger:

-Ha i nått du,det kan ju va trevligt när det är fredag och allt.

Och vad gör människan,häver i nått pulver i hårbotten som ser ut som myrr(insektsmedlet) och skubbar runt.Det var för volymen förstår ni. Håkan trodde att jag fått mjäll, och när jag vaknade i morse så hade jag volym vill jag lova.


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards